لوگو امرداد

انتخابات گردش هفدهم انجمن زرتشتیان شیراز برگزار شد

انتخابات گردش هفدهم انجمن زرتشتیان شیراز از ساعت ۱۰ تا 19 آدینه 5 مهرماه در مجموعه دینی، فرهنگی و ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد.
هوشنگ اسفندیاریان، کامبیز ایرجی، شهرام پوردهی زین‌آباد، مهشید پوروفاداری زین‌آباد، آرمیتا جمشیدی کلانتری، فرشاد جمشیدی کلانتری، سیروس خدادادی، رستم خسرویانی، فرشید دهموبد شریف‌آبادی، منوچهر رشیدی، خشایار سرایی، افلاطون سهرابی، خسرو قدس، شهریار کاووسی زین‌آباد، فرشید گشتاسبی، سهراب ماوندادی، رامتین مهربان شهریاری و کتایون نمیرانیان، ۱۸ نامزد هموندی هیات‌مدیره‌ی هفدهمین گردش انجمن زرتشتیان شیراز و اردشیر ساسانی و کیخسرو فلاحتی ۲ نامزد بازرسی انجمن بودند که در نهایت ۱۰۱ نفر از زرتشتیان ساکن استان فارس که واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند با باشندگی در مجموعه‌ی دینی، فرهنگی و ورزشی انجمن زرتشتیان شیراز رای‌های خود را به صندوق ریختند تا ۱۱ هموند اصلی گردش هفدهم، ۵ هموند جانشین (علی البدل) و بازرس انجمن را انتخاب کنند. خدارحم اسفندیاریان، کیوان خسروی، آبتین مهربان شهریاری، بهنام خدادادی جعفرآباد و میترا جوانمرد هموندان هیات نظارت بر انتخابات بودند که با همراهی خدامراد جمشیدی کلانتری و مهربان اهورائی‌فر روند برگزاری انتخابات و نظارت بر آن را بردوش داشتند. رحمانیان کارشناس دفتر سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز نیز به عنوان نماینده‎ ی فرمانداری شیراز در مکان برگزاری انتخابات باشنده بود. محمدمهدی حسن‌پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز به همراه یونسی مسوول انتخابات فرمانداری شیراز و هیات همراه ساعتی پس از آغاز انتخابات از محل انجمن زرتشتیان شیراز و روند برگزاری انتخابات بازدید کردند و دقایقی را با شماری از هموندان انجمن زرتشتیان شیراز به گفت‌وگو پرداختند.
با پایان زمان انتخابات و شمارش آرا، نتایج انتخابات گردش هفدهم انجمن زرتشتیان شیراز از سوی هیات نظارت به شرح زیر اعلام شد:
خسرو قدس                                              ۹۲ رای
رامتین مهربان شهریاری                     ۷۳ رای
افلاتون سهرابی                                         ۷۰ رای
فرشید گشتاسبی                                    ۷۰ رای
سیروس خدادادی                                   ۶۹ رای
هوشنگ اسفندیاریان                          ۶۵ رای
شهرام پوردهی زین آباد                      ۶۵ رای
فرشید دهموبد شریف‌آبادی           ۶۴ رای
آرمیتا جمشیدی کلانتری                       ۶۱ رای
فرشاد جمشیدی کلانتری                  ۵۵ رای
خشایار سرایی                                          ۵۲ رای
این ۱۱ نفر بیشینه رای را به خود ویژه کرده و به عنوان هموندان اصلی گردش هفدهم انجمن انتخاب شدند. همچنین کامبیز ایرجی، کتایون نمیرانیان، سهراب ماوندادی، رستم خسرویانی و شهریار کاووسی زین‌آباد نیز به عنوان هموندان جانشین (علی البدل) انتخاب شدند. همچنین اردشیر ساسانی با ۷۸ رای به عنوان بازرس اصلی و کیخسرو فلاحتی به عنوان بازرس جانشین(علی البدل) انتخاب شدند.
نتیجه‌ی انتخابات نشان می‌دهد شیرازی‌ها از عملکرد گردش شانزدهم انجمن زرتشتیان شیراز رضایت داشته‌اند و بار دیگر سکان هدایت این انجمن را به دستان آنها سپردند. تنها تغییر ایجاد شده جابجایی آرمیتا جمشیدی کلانتری به جای فرشاد فلاحتی است. فرشاد فلاحتی در این دوره از انتخابات در میان نامزدها باشنده نبود.

1
اسامی نامزدهای هموندی در دوره هفدهم انجمن زرتشتیان شیراز

2

3
4
بازدید حسن پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری از روند انتخابات

5

6

7

8

9

10

11

12

13

فرتور از شهرام پوردهی است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-26