لوگو امرداد

روشنگری انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ سرویس مدارس

سرویسانجمن زرتشتیان تهران در تازه‌ترین آگاهی‌رسانی خود به ابهامات خانواده‌های دانش‌آموزان درباره‌ی سرویس مدارس پاسخ داد.

در این آگاهی‌رسانی آمده است:

در پی پرسش‌های متعدد برخی والدین گرامی در خصوص قرارداد انجمن زرتشتیان تهران با پیمانکار منتخب سرویس دانش اموزان مدارس شش گانه در سال تحصیلی پیش رو، به اطلاع می‌رسد: مهلت ثبت‌نام تا پسین روز یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۲۰ تمدید گردیده است و والدین فرصت دارند تا این تاریخ نسبت به ثبت نام فرزند خود در سامانه اسکب اقدام نمایند. تاکید می‌شود که فرآیند ثبت نام تنها با واریز وجه به میزان مقرر بعنوان بخش نخست سهم خانواده از هزینه سرویس هر دانش اموز، تکمیل می‌شود. از این رو خانواده‌هایی که اطلاعات دانش آموز خود را در سامانه وارد کرده اند ولی اقدام به پرداخت وجه بصورت الکترونیکی از طریق سامانه اسکب ننموده اند، لازم است تا با واریز مبلغ مورد اشاره نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند در غیر اینصورت درخواست ایشان حذف خواهد گردید. بدیهی است پس از پایان مهلت فوق، انجمن زرتشتیان تهران در قبال تامین سرویس دانش آموزانی که فرآیند ثبت نام ایشان بطور کامل در سامانه اسکب انجام نگرفته، مسئولیتی نخواهد داشت. تاکید می‌شود که با توجه به قرارداد منعقده بین انجمن و پیمانکار این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد گردید و هیچگونه تغییری در فهرست دانش‌آموزان استفاده کننده از سرویس پس از این تاریخ امکان پذیر نیست.
همچنین به آگاهی والدینی که درخواست سرویس یک طرفه، بصورت رفت یا برگشت دارند، می رساند که با توجه به دشواری برنامه ریزی، هزینه سرویس یک طرفه ٪۷۵ سرویس دوطرفه خواهد بود. از این رو والدینی که اصرار به سرویس یک طرفه دارند، لطفا درخواست خود را در پشتیبانی آنلاین در اپلیکیشن اسکب با ذکر نام دانش آموز و نوع درخواست خود (رفت یا برگشت) اعلام نمایند. برای درخواست پشتبانی آنلاین به صفحه پروفایل مراجعه و کلید پشتیبانی آنلاین را لمس کنید.
علاوه بر این درخواست سرویس‌ در مسیرهای متفاوت برای رفت (صبح) و برگشت (بعدازظهر)، متضمن افزایش هزینه سرویس خواهد بود. این گروه از والدین بایستی علاوه بر آدرس اولیه که در سامانه ثبت کرده‌اند، درخواست خود را در پشتیبانی آنلاین با ذکر نام دانش‌آموز و آدرس برگشت ثبت نمایند تا پیمانکار پس از بررسی و درصورت امکان، در این خصوص اقدام نماید.

یادآور میشود که نحوه ثبت نام پیش از این اطلاع رسانی گردیده و نشانی تارنمای ثبت نام app.scab.ir است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود بر شما. دانسته نیست که موضع انجمن چیست؟ میزان و چگونگی حمایتش بر کدامین معیار و منطقی می چرخد؟ در سامانه ثبت نام کنند در فرجامین بند و نوشته، متذکر می گردند که هیچ مسئولیتی ندارند! کلا ثبت نام هم نکنند باز هم یادآوری فرموده اند که مسئولیتی ندارند!!
    بفرمایند در کجا و در کدامین موضع نسبت به ما رعیت ها مسئولیت دارند؟!! آخر کارکرد خود را با دوره های پیشین گاهی بازبینی نمی فرمایند!
    مگر ما چند دانش آموز داریم که این همت ملوکانه را مشمول نمی گردند؟!!! به کجا می رویم، آخر کمی عنایت!!! نمی دانم ما را چه می شود؟ گاهی دم از درآمد میلیاردی موقوفات می زنند و در عمل برای دانش آموزان مدرسه همان موقوفه هم …. هر دم از این باغ بری می رسد…. یا هر سال دریغ از پارسال.
    زمانی شادروان کیخسرو شاهرخ شش مدرسه می ساخت، در اوج قحط و غلاء و دست تنگی و در این زمان حتی از اداره سامانمند یک مدرسه اش ناتوانیم! با این حجم از درآمد موقوفات و وجوه خیراندیشان. دردآور است به کجا چنین….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04