لوگو امرداد

نام‌نویسی سرویس آموزشگاه‌های زرتشتی تهران

images 3نام‌نویسی سرویس آموزشگاه‌های زرتشتی تهران برای سال تحصیلی جدید از 28 امردادماه به مدت یک‌هفته در سامانه اسکب انجام می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، نام‌نویسی سرویس مدارس شش‌گانه زرتشتی برای سال تحصیلی 03-1402 از روز شنبه 28 امردادماه تا شنبه چهارم شهریورماه 1402 خورشیدی انجام می‌شود.
برای نام‌نویسی به نکات زیر توجه کنید:
1- نام‌نویسی از لینک app.scab.ir انجام می‌شود.
2- والدینی که سال گذشته در این اپلیکیشن نام‌نویسی کرده‌اند نیاز به نام‌نویسی مجدد ندارند و با همان شماره موبایل قبلی والدین می‌توانند به اپلیکیشن وارد شوند و درخواست سرویس برای فرزند یا فرزندان خود را ثبت نمایند.
3- در صورتیکه شماره موبایلی که قبلا با آن نام‌نویسی کرده‌اید فراموش شده است و یا آن شماره برای دریافت پیامک در دسترس نیست با شماره پشتیبانی اسکب 8-77241627 تماس بگیرید و شماره خود را تغییر دهید.
4- پیش از ثبت درخواست جدید امکان ویرایش آدرس محل سکونت، نام مدرسه و پایه تحصیلی وجود دارد و والدین باید با دقت این مرحله را انجام و درخواست سرویس را ثبت کنند.
5- والدین دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و کسانی که در سال جدید در مدارس شش‌گانه زرتشتیان نام‌نویسی کرده‌اند، ابتدا باید در اپلیکیشن اسکب نام‌نویسی کنند و سپس پیرو بند 2 این اطلاعیه درخواست سرویس را ثبت کنند.
6- اگر در سال جاری یکی دیگر از فرزندان شما در مدارس شش‌گانه نام‌نویسی کرده است می‌توانید در بخش پروفایل از گزینه “+ ثبت نام فرزند” استفاده و درخواست سرویس برای ایشان را کامل کنید.
7- والدین در هنگام ثبت اطلاعات فردی به‌ویژه جنسیت، انتخاب نام مدرسه، پایه تحصیل و آدرس و مکان دانش‌آموز در نقشه دقت فرمایند.
8- پس از ثبت درخواست هر دانش‌آموز باید از صفحه پرداخت شهریه قسط اول به مبلغ 3 میلیون تومان را پرداخت کنید تا درخواست سرویس فرزند شما تکمیل شود. هزینه‌ی سرویس برای هر دانش‌آموز زرتشتی، 120 میلیون ریال اعلام شده که در چهار قسط قابل پرداخت است.
9- دانش‌آموزان غیرهمکیش که در مدارس شش‌گانه ثبت نام نموده‌اند نیز می‌توانند در اسکب نام‌نویسی کنند اما مشمول دریافت یارانه از انجمن نخواهند بود و 100% هزینه از ایشان دریافت می‌شود.
10- پشتیبانی اسکب با شماره‌های 8-77241627 از ساعت 9 تا 17 آماده رفع مشکلات شما در انجام ثبت‌نام است.
با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده پس از مهلت یادشده (28 امردادماه تا 4 شهریورماه) امکان ثبت‌نام یا ثبت درخواست سرویس در سامانه وجود نخواهد داشت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-14