لوگو امرداد

معرفی رتبه برتر آزمون سراسری 98

معرفی رتبه برتر آزمون سراسری 98سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ را در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، زبان و علوم انسانی را منتشر کرد و دانش‌آموزان زرتشتی با رتبه‌های برتر مشخص شدند.

دانش‌آموزان سال دوازدهم در میانه‌های امردادماه رتبه‌های اولیه آزمون سراسری را دریافت کردند و پس از بررسی کارنامه وارد مرحله‌ی سرنوشت‌ساز انتخاب رشته می‌شوند.

بردیا خدادادی مبارکه، در دو گروه آموزشی علوم تجربی و زبان به رتبه‌ی برتر دست یافت. وی در گروه آموزشی تجربی رتبه‌ی 143 در سهمیه و رتبه‌ی 963 کشوری را به دست آورد. بردیا همچنین در گروه آموزشی زبان رتبه‌ی 20 در سهمیه و رتبه‌ی 300 کشوری را از آنِ خود کرد.

بردیا خدادادی مبارکه فرزند خورشید جوانمردی جعفرآباد و آرش خدادادی مبارکه زاده‌ی ششم اردیبهشت‌ماه 1380، دوره‌ی یکم و دوم متوسطه را در دبیرستان تیزهوشان علامه حلی 4 گذرانده است. بردیا دوست دارد در رشته‌ی داروسازی پذیرفته شود و با توجه به شرایط جسمانی، چشم به راه نتیجه‌ی پایانی سازمان سنجش آموزش کشور است.

تارنمای امرداد می‌کوشد داوطلبانی که رتبه‌ی یک تا سه رقمی کشوری در کنکور امسال را به دست آورده‌اند را معرفی کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به دانشگاه با رتبه‌ی برتر آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با درود و تبریک فراوون به بردیا گلم و همینطور به آرش عزیز و همسر مهرانشان بابت تربیت چنین فرزندی ،مطمئن هستم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز هستی

  2. بالاخره زحمات آرش و خورشید و البته بردیا نتیجه داد ، کاش ، امرداد گزارش ویژه ای در مورد بردیا تهیه کند ، این پسر ، غیر ممکن ها را ممکن کرده است ، دستش را می بوسم و در مقابل تلاش او سر تعظیم فرود می اورم

  3. واقعا افرین به بردیا جان باید سر مشق تمام جوانان باشد بله باید نمونه مورد تشویق قرار گیرد افرین به این همت و پشتکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06