لوگو امرداد

گزارش عملکرد گردش 63 انجمن زرتشتیان یزد منتشر شد

گزارش عملکرد گردش ۶۳ انجمن زرتشتیان یزد
 

گزارش عملکرد و فعالیت‌های گردش 63 انجمن زرتشتیان یزد آگاهی‌رسانی شد.

انجمن زرتشتیان یزد در راستای آگاهی‌رسانی به همکیشان، گزارش عملکرد بخش‌های اداری، عمرانی و اماکن زیر پوشش خود را منتشر کرده است. این گزارش در ۱۶ صفحه چاپ شده و در قالب تصویر فعالیت‌های این انجمن قابل مشاهده است. گزارش عملکرد شامل بخش‌های معرفی هیات‌مدیره گردش 63، هویت سازمانی، انتخابات الکترونیک گامی رو به جلو، انجمن زرتشتیان یزد و دوران کرونا، چارت سازمانی و معرفی، کمیسیون فرهنگی، بخش فناوری و اطلاعات، بخش املاک و اوقاف، بخش عمران و تحول، مرمت و بررسی املاک زیر پوشش انجمن زرتشتیان یزد و دیگر اقدامات را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

گزارش عملکرد گردش ۶۳ انجمن زرتشتیان یزد  

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس از این گزارش عملکرد. امیدوار باید بود که تمامی انجمنها گزارش دوره قبل خود را ارائه و منتشر کنند. البته برای این که مثل “خبرنامه ها” فرمالیته و تبلیغاتی نباشد، بسیار خوب است که مورد نقد اعضای ان انجمن، رسانه ها و افراد جامعه قرار گیرد. موضوع بسیار مهم دیگر، گزارش مالی است که در بهترین حالت باید توسط موسسه ایی مستقل از انجمن صورت گیرد. البته این هزینه زیادی دارد اما بی شک شفافیت و روشمندی حاصل از ان در جذب کمکهای اعضا موثر خواهد بود.

  2. سپاس از آگاهی رسانی انجمن زرتشتیان یزد . فقط ابهام در پرداخت حقوق و مزایا بیش از عرف و معیار متداول به کارمندان بویژه مشاور ساختمانی خانم غیر همکیش می‌باشد که امید است بازرسان با درایت و دقت و موشکافی بررسی و تایید نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25