لوگو امرداد

فروش ویژه‌ی رمان بی‌پدر، نوشته‌ی مژده سالارکیا، با امضای نویسنده

bipedarرُمان «بی‌پدر» (برداشتی دیگرگون از داستان فرود و جریره در شاهنامه)، نوشته‌ی مژده‌ی سالارکیا، شنبه، هفدهم دی‌ماه 1401 خورشیدی، به‌گونه‌ی ویژه با امضای نویسنده به فروش می‌رسد.

این کتاب پس از ثبت سفارش و خرید در هفدهم دی‌ماه، با نام سفارش‌دهنده (یا نام دیگر) به امضای نویسنده می‌رسد و برای خریدار فرستاده می‌شود.

درباره‌ی رمان بی‌پدر

رُمان «بی‌پدر» نوشته‌ی مژده‌ی سالارکیا، برداشتی آزاد از سرگذشت فرود شاهنامه و مادرش جریره است که به‌تازگی از سوی نشر چشمه چاپ‌ شده و در زمانی کوتاه به چاپ دوم رسیده است.

بازگشت‌های پیوسته به گذشته‌ی چهره‌های داستان، نشانه‌های نمادین، بافت ادبی و استوارِ اثر و به‌کارگیری شیوه‌های مدرن داستان‌نویسی برای نشان‌دادن حال‌وهوای درونی و روانی آدم‌های داستان، از ویژگی‌های رُمان «بی‌پدر» است. رُمان سالارکیا خوش‌ساخت است، زبان روایی درخشان و ضرباهنگی درخور توجه دارد. درگیری خواننده با رویدادها و پیشبُرد هنرمندانه‌ی گفت‌وگوها (:دیالوگ‌ها)، از ارزش‌های این کتاب است.

سالارکیا که دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی زبان‌وادب فارسی است در این اثر به‌شیوه‌ی ستایش‌برانگیزی لایه‌ی پنهانی داستانی از شاهنامه را با سرنوشت شخصیت‌های رُمان گره زده است.

دوستداران می توانند شنبه، هفدهم دی‌ماه 1401، از راه تلفن های 31-02188325329 یافروشگاه امرداد به نشانی  amordadnews.com/shop  این کتاب را خریداری کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06