اسفندگان نکوداشت بانوان در خانه همت کرمان

جشن اسفندگان و روز بزرگداشت مقام زن و مادر به کوشش موسسه خیریه اردشیر همتی در خانه همت کرمان برگزار شد.
این مراسم از ساعت 15 پنجشنبه چهارم اسفندماه 1401 خورشیدی درمحل شاه‌ورهرام ایزد با حضور گروهی از همکیشان برگزارشد. در آغاز جشن سده سال‌های گذشته به نمایش گذاشته شد و سپس از سوی انجمن زرتشتیان کرمان یک شاخه گل به دست جهانگیر فروهر به زنان پیشکش شد و از آنها سپاسداری شد. پذیرایی از سوی همکشیان مرد انجام شد و مهرجی برخوردار فرنشین موسسه اردشیر همتی روز زن و مادر را شادباش گفت. در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *