لوگو امرداد

فراخوان تکمیلی همکاری با خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان

photo 2023 04 22 14 41 17خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران با انتشار فراخوان تکمیلی جذب مدرس، فهرستی از رشته‌های هنری و فرهنگی که علاقه‌مندان می‌توانند در آموزش آن همکاری کنند را به آگاهی رساند.

در راستای فراخوانی که فروردین ماه منتشر شد خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران برای آموزش مهارت‌های هنری و فرهنگی در رده‌های مختلف سنی، از تمامی علاقه‌مندان به تدریس در خانه فرهنگ و هنر دعوت به همکاری کرده است. برای آگاهی‌رسانی بیشتر، در قالب این اطلاعیه تکمیلی یادآوری می‌شود که تمامی علاقه‌مندان به تدریس در هر یک از شاخه‌های هنرهایی که در ادامه فهرست آن‌ها آورده شده است می‌توانند در این فراخوان همکاری شرکت کنند:
۱- موسیقی (جاز، تار، سه تار، قانون، ویولن، هنگ‌درام، صداسازی و آواز سنتی، گیتار، پیانو، بلز و فلوت، سنتور، تنبک، دف، کیبورد و…)
۲-حرکات نمایشی (حرکات موزون سنتی، محلی و شافل، اپرا، نقالی شاهنامه و…)
۳-هنرهای ترسیمی (نقاشی، نقاشی رنگ روغن، نگارگری، طراحی، کاریکاتور، عکاسی، خوشنویسی، تصویرسازی و…)
۴-هنرهای تجسمی (سفالگری، مجسمه سازی، نقاشی برجسته، رزین، کار با چوب و معرق، آینه‌کاری، خیاطی و طراحی لباس، انواع دوخت‌های سنتی (پته دوزی، زرتشتی دوزی، ژوردوزی، میکرومکرومه، گلدوزی، شماره دوزی و…)، قالی بافی، قلاب بافی، گیپوربافی، دکوراسیون و…)
۵-ادبیات ( نویسندگی، قصه‌گویی، شعر، شاهنامه‌خوانی، مثنوی‌خوانی، حافظ‌خوانی، داستان و فیلمنامه و…)
۶-هنرهای نمایشی (تئاتر، اجرای نمایشنامه، شعرخوانی، گویندگی و فن بیان و…)
۷-سینما (بازیگری، کارگردانی و…)
۸-آشپزی (غذاهای سنتی، غذاهای ملل، شیرینی‌پزی و…)
۹-آمیزه‌ علم و هنر (تفکر خلاق، شطرنج، مهارت‌های زندگی و …)

برای ارزیابی توانمندی مدرسان و بسترسازی آغاز همکاری در سال 1402 از همه‌ی علاقمندان به همکاری درخواست شده برگه پرسشنامه‌‌ی در پیوست را تکمیل کرده و آن را بیشینه تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به شماره واتس‌اپ واحد روابط عمومی خانم فروزش به شماره ۰۹۱۲۸۰۳۶۲۴۳ بفرستند. برای دریافت آگاهی تکمیلی و داشتن پرسش درباره‌ی پرسشنامه نیز با ایشان تماس بگیرید.
پس از بررسی پیشینه‌ی کار و کارنامه‌ی هنری درخواست‌دهنده، نسبت به گزینش افراد دارای شرایط اقدام و برای مصاحبه حضوری از برگزیدگان دعوت خواهد شد.

photo 2023 04 22 14 41 23

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09