لوگو امرداد

بازدید پسران پیش‌دبستانی پرورش از دبستان جمشیدجم

با فرارسیدن زمان نام‌نویسی پایه اولی‌ها برای سال تحصیلی 1403-1402، پسران نوآموز پیش‌دبستانی پرورش با بازدید از دبستان جمشیدجم با کادر آموزشی، آموزگار و محیط آموزشی و پرورشی آشنا شدند.

بامداد چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه 1402 نوآموزان مهد دکتر بهرام پرورش با آموزگار پایه یکم دبستان جمشیدجم دیدار کردند و مورد استقبال مدیر، کادر آموزشی و دانش‌آموزان قرار گرفتند. نوشین پشوتن، مدیر دبستان جمشیدجم با پیشکش یادگاری به آنان خوش‌آمد گفت و روزی به یادماندنی برای نوآموزان ساخته شد.

دانش‌آموزان متولد نیمه دوم ۹۵ و نیمه اول ۹۶ می‌توانند از نشانی  تارنمای دبستان جمشیدجم (وابسته به انجمن زرتشتیان تهران) فرم پیش ثبت‌نام را تکمیل کنند. این فرم تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال است. برای دریافت آگاهی بیشتر پرسش‌های خود را به شماره ۰۹۱۲۴۹۷۶۹۱۱ پیام بفرستید.

دبستان پسرانه جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شده و دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

1 24 2 20 3 19 4 18 5 18 6 21 7 16

فرتورها از فرشته شامردانی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود ، امسال دو تن نواموز زرتشتی از مهد کودک پرورش داشته ایم ؟ اگر اینگونه باشد در اینده نزدیک چه خواهیم شد؟ این هشدار را باید نماینده ، انجمن و بطور کلی ارگان های زرتشتی و همکیشان فرهیخته و گرامی انرا جدی بگیرن و برای ازدواج و فرزند اوری تدبیری بیاندیشند .
    خرد نگه دار همه باد

  2. درود و خسته نباشید
    براستی زدن ماسک، نیازه؟! بچه های دبستانی ک پر جست و خیز هستند و باید تنفس خوبی داشته باشند.
    اصلا ماسک برای پیشگیری از واگیری بیماری هست یا برای آلودگی هوا؟
    نظر پزشکان ریه کودکان یا پزشکان گوش و حلق و بینی کودکان چی هست؟ و یا یه کارشناس خبره و باتجربه و راستگو ؟
    نه تنها این دبستان ک در فرتور های دبستان و آموزشگاه های دیگر در امرداد هم دیدم کودکان ماسک زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09