لوگو امرداد

بازدید دختران پیش‌دبستانی پرورش از دبستان گیو

با فرارسیدن زمان نام‌نویسی پایه اولی‌ها برای سال تحصیلی 1403-1402، دختران پیش‌دبستانی پرورش با بازدید از دبستان گیو با کادر آموزشی، آموزگار و محیط آموزشی و پرورشی آشنا شدند.

بامداد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه 1402 در روزی به یادماندنی نوآموزان مهد دکتر بهرام پرورش با آموزگار پایه یکم دبستان گیو دیدار کردند و مورد استقبال کادر آموزشی و روشن گشتاسبی، آموزگار دینی زرتشتی قرار گرفتند.
خانواده‌های زرتشتی، برای پیش‌ثبت‌نام دختران نوآموز خود و دریافت آگاهی‌های بیشتر، می‌توانند با دبستان گیو به شماره ۶۶۴۰۴۹۱۵ تماس بگیرند، خانم طاهری پاسخگو است.
دبستان گیو با بیش از ۷۰ سال آموزش درخشان یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی زیر پوشش انجمن زرتشتیان تهران است. درخشش دانش‌آموزان دبستان دخترانه گیو در جشنواره علمی جابرین‌حیان از افتخارات دبستان است. کسب رتبه نخست و دوم در سی‌و‌نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری (جشنواره فردا)، از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان دبستان گیو در سال 1401 است. با کسب مقام در رشته‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در سی‌وهشتمین مسابقه‌های ورزشی فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه 6 خوش درخشید. دبستان دخترانه گیو در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ توانست با امتیاز برتر در میان آموزشگاه‌های منطقه‌ی 6، به نایب‌قهرمانی در منطقه دست یابد. دو تن از دانش‌آموزان دبستان، در سال تحصیلی که گذشت از پذیرفته‌شدگان دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان هستند. از لحاظ فضای آموزشی، بهسازی و بازسازی اساسی بخش‌هایی از دبستان دخترانه‌ی گیو با همیاری نیک‌اندیشان در سال تحصیلی 98-99 به انجام رسیده است.

1 26 2 22 3 21 4 20 5 20 6 23

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. نوگلان زیبا ….چه زود بچه هامون بزرگ میشن….یادش بخیر دخترامون یه زمانی این قدی بودند و چه ذوقی برای مدرسه رفتنشون رو داشتیم…یادش بخیر…درست ده سال پیش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30