گزارش تصویری از

پخت آش در دبستان گیو به مناسبت درگذشت اشو زرتشت

اولیای دانش آموزان زرتشتی دبستان گیو با پخت آش رشته یاد اشو زرتشت، پیامبر ایرانی را گرامی داشتند.

بنابر گزارش دبستان گیو، گروهی از اولیای دانش‌آموزان زرتشتی در این دبستان به مناسبت پنجم دی‌ماه پاسداشت درگذشت اشو زرتشت اسپنتمان آش رشته پختند و آن را در میان دانش‌آموزان و اولیای دبستان گیو پخش کردند.

دبستان گیو یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران است که مدرسه‌ای ارزشمند و تاریخی پایتخت با پیشینه‌ی بیش از 70 سال درخشش آموزشی به شمار می‌آید. مدیریت این دبستان بر دوش فاطمه سلمان‌زاده است.

  فرتورها از دبستان گیو است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *