لوگو امرداد

ماهان مندگاری نویسنده جوان در حوزه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار

ماهان مندگاری شریف آبادماهان مندگاری شریف‌آباد، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه تهران، موفق به نگارش سه کتاب در حوزه‌های تخصصی مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار شد.
ماهان فرزند مهین آبادیان و اردشیر مندگاری شریف‌آباد زاده‌ی تیر ماه 1377 در تهران است. وی همراه با استاد خود، دکتر شهاب بیرانوند، در یک‌ سال سه کتاب در حوزه‌ی تخصصی بازاریابی و کسب‌وکار را به نگارش درآورده است. هر یک از این کتاب‌ها در زمینه‌ی توانمندسازی در ارایه تخصص و مهارت، هدف‌گذاری صحیح و اصولی برای راه‌اندازی کسب‌وکار راهنما عملی تدوین طرح‌های کسب‌وکار و آگاهی‌بخش برای دانشجویان، کارآفرینان و مدیران است.
این جوان موفق زرتشتی درباره‌ی درون‌مایه و مشخصات سه کتاب «بازاریابی مشاوره توسعه سازمانی»، «اکسیر انگیزه»، و «چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم» به امرداد گفت:

photo ۲۰۲۳ ۰۵ ۲۷ ۲۳ ۲۰ ۳۹

کتاب نخست با نام بازاریابی مشاوره توسعه سازمانی در 28 خوردادماه 1401 با همکاری انتشارات ترمه، ناشر تخصصی کتاب‌های مدیریت، به چاپ رسید. محتوای اصلی این کتاب در پیوند با بازاریابی حوزه‌ی خدمات سازمانی است که مشاوره حوزه‌ی توسعه‌ی سازمانی نیز جزو رایج‌ترین و مهم‌ترین زیرمجموعه‌های آن به شمار می‌رود. مخاطب اصلی این کتاب فعالان حوزه‌ی مشاوره سازمانی به خصوص مشاوران توسعه سازمانی هستند که با استفاده از محتوای این کتاب می‌توانند تخصص و مهارت خود را بازاریابی کنند. در دنیای امروزه تنها داشتن مهارت و تخصص برای موفقیت کافی نیست و این افراد باید توانایی لازم برای ارایه این تخصص و مهارت را نیز داشته باشند که در بخش‌های گوناگون این کتاب به تفضیل درباره‌ی موضوع‌هایی مانند قیمت‌گذاری خدمات مشاوره‌ای سازمانی، برندسازی شخصی و ….. گفت‌وگو شده است.

photo 2023 05 28 12 08 22

کتاب دوم با نام اکسیر انگیزه در شهریور ماه 1401 از سوی انتشارات ترمه به چاپ رسید. محتوای اصلی این کتاب در پیوند با ایجاد و حفظ انگیزه در سطوح فردی و سازمانی است که شوربختانه امروزه در بسیاری از سازمان‌ها نادیده گرفته می‌شود. مخاطبان اصلی این کتاب شامل مدیران سازمان‌ها، کارمندان و تمامی افرادی می‌شود که خواهان ایجاد و حفظ انگیزه در خود و کارکنان خود هستند و از این طریق قصد دارند تا به تمامی اهداف خود از جمله اهداف کاری و فردی دست یابند.
برخلاف گمان همگان، این کتاب فقط مختص گروه خاصی از افراد نیست و سعی شده تا با بهره از جدیدترین تحقیقات و دستاوردهای علمی، افراد را در حوزه‌های یادشده یاری کند.
یکی از موضوع‌های اساسی که در این کتاب به آن پرداخته شده است، هدف‌گذاری صحیح و اصولی است. در یکی از فصل‌های کتاب، گسترده به آن پرداخته شده و گام به گام افراد را در این راه یاری می‌کند.

152052 24613 normal

کتاب سوم با عنوان «چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم» به قلم شهاب بیرانوند، فاطمه عینعلی، ماهان مندگاری شریف‌آباد در زمستان 1401 با همکاری شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به وزارت صمت ( صنعت، معدن و تجارت ) به چاپ رسید. پشتیبان مالی (:اسپانسر) اصلی چاپ این کتاب وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این کتاب پس از داوری علمی، پروانه‌ی چاپ در انتشارات این وزارتخانه ( شرکت چاپ و نشر بازرگانی ) را دریافت و به عنوان یک منبع اصلی برای تدوین طرح کسب و کار در اختیار سازمان های زیرمجموعه این وزراتخانه قرارگرفت.
محتوا و موضوع اصلی این کتاب، کمک به صاحبان کسب و کارها و افرادی است که خواهان راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند و برای این کار نیاز به یک طرح جامع کسب و کار دارند. در سال های اخیر با توجه به گسترش رقابت میان کسب‌وکارها و همچنین محیط پر تلاطم امروزی، صاحبان کسب و کار و بنیانگذاران آنها برای بقا و همچنین حفظ اثربخشی و کارایی کسب و کار خود نیاز به یک طرح کسب و کار بی نقص و جامع دارند که بتوانند به کمک آن کسب و کار خود را رشد داده و همچنین در سطوحی، در صورت نیاز به جذب سرمایه گذار، متقاعد سازی شرکا و کارمندان نیز بپردازند.
این کتاب پنجره‌ای برای تدوین طرح کسب و کار جهت نیل به آرمان‌ها و نیاز حیاتی سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف است. در این کتاب افزون بر بیان چیستی، به چرایی و چگونگی طراحی، تدوین و اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های کسب‌وکار پرداخته شده است تا بتواند راهنمای مناسبی برای دانشجویان، مدیران، کارآفرینان و صاحبان مشاغل باشد که می‌خواهند یک راهنمای ساده و عملی جهت تدوین و طراحی یک طرح کسب‌وکار به منظور توسعه بیشتر سازمان خود و یا تبدیل ایده خود به یک محصول و یا خدمت داشته باشند. در این کتاب با بیانی ساده از یک چارچوب منحصر به فرد استفاده شده است و توضیح می‌دهد که چه کاری، چرا و چگونه باید انجام شود.

برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید با ماهان مندگاری شریف‌آباد، نویسنده‌ی این سه اثر، از راه‌های شماره تماس 09124242495 و پست الکترونیکی [email protected] پیوند بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. بسیار هم عالی و پرتوان باشید من سعی میکنم برای دریافت کتابها با شما تماس بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01