لوگو امرداد

آموزش رایگان گیتار برای هنرجویان زرتشتی

امیدیک‌‌دوره آموزش گیتار (آکادمیک) زیرنظر امید وجدانی‌ایرانی ویژه‌ی هنرجویان زرتشتی، رایگان برگزار می‌شود.
امید وجدانی‌ایرانی انگیزه‌ی برگزاری این دوره آموزش را در راستای پیشبرد هنری جامعه زرتشتی و پرورش موسیقیایی هنرجویان این رشته بیان داشت و درباره‌ی شیوه‌ی آموزش به امرداد گفت: این دوره‌ تئوری موسیقی و عملی شامل نت‌خوانی، سلفژ و آموزش نوازندگی گیتار، در تهران برگزار می‌شود. در آغاز یادگیری، که آشنایی هنرجو با این هنر و پی‌بردن به علاقه‌مندی او است، داشتن ساز گیتار نیاز نیست. گیتار در اختیار هنرجو گذاشته می‌شود. پذیرش هنرجو محدود و رایگان است.
امید وجدانی، هنرمند زرتشتی، تجربه‌ی 25 سال نوازندگی گیتار را در کارنامه هنری خود دارد و استادان وی رازمیک اوحانیان و امید زندگانی و … بوده‌اند. تاکنون شاگردانی نزد ایشان موسیقی فراگرفته‌اند. وی در چندین دوره همایش موسیقی زرتشتیان، مراسم و کنسرت‌های بیرون جامعه‌ی زرتشتی به نوازندگی پرداخته و هم‌اکنون در کنار آموزش این رشته از موسیقی، در حوزه‌ی کارشناسی رسمی دادگستری فعالیت می‌کند. وی دانش‌آموخته عمران، کارشناسی حقوق و دارای کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است.
هنرجویان زرتشتی برای دریافت آگاهی بیشتر و هماهنگی با امید وجدانی‌ایرانی می‌توانند با شماره‌  ۰۹۰۵۲۰۵۹۷۸۲ تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با بهترین درودها ، چه اندیشه زیبا و خوبی. میستایم این اندیشه و کردار . درود بر ایشان . همتشان پایدار باد و با خانواده همیشه دلخوش و تندرست باشند

  2. بادرود به آقای امیدخان وجدانی ایرانی. بسیار کار پسندیده ای جهت آموزش رایگان انجام میدهی.اما ایا به افراد ۶۰ سال به بالا هم تدریس مینمایید یاخیر؟ هرچند این آموزش مروری بر فراموش نشدن داشته ها شاید باشد. به نظر میاید که فکر پسندیده ای باشد برای یک گروه گیتاریست اونم زرتشتی و علاقمند به این حرفه. یادمه سال ۵۸.۵۹ در دانشگاه شهید بهشتی آقایی بنام بهمن بصورت رایگان تدریس میکرد و علاقمندان را جهت تدریس گیتار تشویق میکرد. من هم چون علاقمند بودم با راهنمایی ایشان گیتار تهیه نمودم و درست جلسه ی سوم بود که یک دفعه همه ی دفتر نتم را پرت کرد و کلاس را تعطیل کرد. از رو نرفتم و جلسه ی بعد حصور خود را اعلام نمودم و کلاس را مجدد شروع کرد اما جلسه ی بعد آن از دانشگاه اخراج شد. و پرس و جو که کردیم بدلیل اعتیاد از دانشگاه اخراج شده بود. اما در جلسه ی دوم با یکی از شاگردان دوتایی با هم آهنگی با گیتار نواختند که فقط میتوانم بگویم لذت بی نظیری هر دو و ما که بلد نبودیم بردیم. افسوس به آنهمه استعداد. از آن زمان دیگر دنبال این ساز موسیقی را نگرفتم. راستش یادگیری ام یک جورایی به ناراحتی تبدیل شد. افسوس که زمان درگذر است و خشک شدن استعدادها نافرجام خواهد ماند. امید است که معلم خوش اخلاق و سلامت و همچنین موفق و پیروزباشید.

    1. درود .‌مهرتان را سپاس . دوست نازنین محدودیت سنی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19