لوگو امرداد

جایزه سالیانه شرکت تاتا

photo 2023 07 19 22 34 18جایزه «تغییر تاتا» پاداشی از سوی پارسیان زرتشتی است که به فناوری‌های نوآورانه‌ و تاثیرگذار برای پاسخ به چالش‌های هند پرداخت می‌شود.

این جایزه از توانایی نهفته‌ی دانشمندان در هند برای رسیدگی به چالش‌های مهم ملی در سه دسته – امنیت غذایی، پایداری و مراقبت‌های بهداشتی – بهره می‌برد که دستاورد آن بهبود کیفیت زندگی را در سراسر هند و فراتر از آن در جهان باعث می‌شود.
جایزه تغییر تاتا از فناوری‌های نوآورانه‌ استفاده می‌کند تا به بزرگترین چالش‌های هند پاسخ دهد. این جایزه با شناسایی و پشتیبانی از اجرای پژوهش‌های پرخطر و با پاداش بالا در راستای نوآوری تاثیرگذار در رشته‌های علمی ارزشمند برای نیازهای اجتماعی و رقابت اقتصادی هند هدف‌گذاری شده است.

جایزه تبدیل تاتا یک برنده در هر رشته و پاداشی برابر با 240.000 دلار آمریکا برای هر برنده دارد که از سوی زرتشتیان پارسیان هند پرداخت می‌شود.

این پاداش هرساله پس از داوری نوآوری‌های رسیده به برندگان پرداخت می‌شود. طرح‌های سال 2023 در مرحله‌ی داوری است. برای جایزه‌ی سال 2024، از دی‌ماه تا اسفندماه 1402 تارنمای تاتا برای پذیرش درخواست‌های جدید به روزرسانی می‌شود. آگاهی بیشتر را از تارنمای جایزه تاتا بخوانید و یا به ایمیل مدیر برنامه به نشانی [email protected] پیام دهید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-18