لوگو امرداد

جوانان زرتشتی در راه لندن برای هشتمین کنگره جهانی

IMG 20230721 WA0000بیش از 500 جوان زرتشتی برای شرکت در هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی در راه لندن هستند.

برپایه تارنمای فزانا، جوانانِ بیش از 15 کشور گوناگون یک هفته را در کنار یکدیگر باشنده هستند تا یک برنامه‌ی هیجان‌انگیز را همراه یکدیگر تجربه کنند. درکنار یکدیگر بودن به آن‌ها امکان می‌دهد تا با یکدیگر پیوند برقرار کنند و با هم گفت‌وگو داشته باشند که خود شوندی است تا آن‌ها بتوانند از این راه بخش‌های گوناگون هویت خود را کشف کنند. این کنگره به میزبانی بنیاد هیات‌امنای زرتشتیان اروپا (Zoroastrian Trust Funds of Europe (ZTFE در انگلستان برگزار می‌شود.
هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی روزهای ۲۱ تا ۲۵ جولای ۲۰۲۳ برابر با ۳۰ تیر تا ۳ امرداد ماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر لندن برگزار می‌شود.

آرمان داریم که همه‌ی جوانان زرتشتی بتوانند در این کنگره‌ی پر از خاطرات‌ِ باورنکردنی و دوستی‌های تازه شرکت کنند. کنگره جوانان زرتشتی جهان هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که نخستین آن بیش از 25 سال پیش برگزار شد. هر چهار سال یک بار یک کشور به عنوان میزبان انتخاب می‌شود و جوانان زرتشتی آن کشور گرد هم می‌آیند تا این رویداد را برگزار کنند. در درازای سال‌ها برگزاری، این کنگره توانست صد‌ها جوان زرتشتی را گرد هم آورده و آن‌ها را توانا سازد تا با اشخاصی دیدار کنند، که ممکن است پیش از این امکان برقراری پیوند با آن‌ها را نداشته‌اند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08