لوگو امرداد

آریا رستم‌فرودی و سامیار سپهری استعدادهای درخشان دبستان جمشیدجم

سامیار سپهری و آریا رستم‌فرودی، دانش‌آموزان دبستان جمشیدجم، در آزمون ورودی پایه‌ی هفتم مدارس استعدادهای درخشان، پذیرفته شدند.

 

آریا رستم‌فرودیآریا رستم‌فرودی، دبیرستان دوره اول علامه حلی 1 پذیرفته شده است. آریا فرزند بیتا کاجیان و کورش رستم‌فرودی زاده‌ی سوم بهمن‌ماه ۱۳۸۹ است. دوره ابتدایی را در دبستان جمشیدجم تهران به پایان رسانده است. آریا با برنامه‌ریزی درس‌خواندن و از همه مهمتر تلاش‌ و کوشش، دست از تلاش نکشیدن را سبب موفقیت می‌داند. وی در کنار دانش‌اندوزی به کارهایی مانند هنر موسیقی نواختن ساز تنبک، فراگیری زبان و رباتیک، شرکت در مسابقات رباتیک دانش‌آموزان ایران و ورزش تنیس روی‌میز، فراگیری فوتبال در مدرسه جمشیدجم با مربی‌گری آقای وفاداری نیز می‌پردازد. دوست دارد در رشته‌ی هنری آشپزی و رشته‌های ورزشی موفق شود و مقام کسب کند. آریا علاقه‌مند است در دانشگاه رشته رباتیک بخواند.

 

 

سامیا سپهریسامیار سپهری در دبیرستان دوره اول علامه حلی ۱۰ تهران پذیرفته شده است. سامیار فرزند بهناز نامداری و کامران سپهری، زاده‌ی شهریور ماه ۱۳۹۰ است. دوره ابتدایی را در دبستان جمشیدجم تهران به پایان رسانده است. سامیار همراهی پدر و مادر و تلاش و پشتکار خودش ‌را سبب موفقیت می‌داند و برای رسیدن به اهداف آینده به تلاش خود ادامه می‌دهد تا در رشته مورد علاقه در دانشگاه پذیرفته شود و بتواند به جامعه زرتشتی خدمت کند.

 

 

 

دبستان پسرانه جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شده و دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

ایمیل امرداد به نشانی  [email protected]  و  شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 برای بازتاب موفقیت‌های همکیشان در دسترس است. با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. آریا جان و سامیار جان ، شما مایه افتخار دبستان جمشیدجم و جامعه زرتشتی هستید . این پیروزی رو به شما و خانواده های گرامیتون شادباش میگم و پیروزیهای روزافزون براتون آرزو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06