لوگو امرداد
در نشست سی‌وهفتم بررسی شد

الکترونیکی‌کردن کارت‌های زرتشتیان تهران

photo ۲۰۲۳ ۰۹در نشست سی‌وهفتم انجمن زرتشتیان تهران گردش ۴۵، گزارشی از دگرگونی و الکترونیکی‌‎شدن کارت‌های شناسایی زرتشتیان تهران خوانده شد.

پیش از آغاز رسمی نشست افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران گفت: قبل از اینکه نشست را آغاز کنم در هفته گذشته یکی از همکیشان ما در جلسه نشست ۳۶ انجمن زرتشتیان درباره خانه سالمندان از هم‌کیشی نقل قول کردند که فامیل سالمندی دارند که در خانه سالمندان ساکن هستند و نقل شد که اجازه ملاقات به خانواده داده نمی‌شود که خلاف واقع است و دو نامه نوشته شده است (این دو نامه خوانده شد). برای این موضوع من هفته آینده پاسخ پرسش‌کننده را خواهم داد.
فرنشین انجمن زرتشتیان تهران در ادامه گفت: قرار بود موضوع نخست ما گزارش تن‌خواه باشد که در نشست پیشین وقت نشد و چون بابک شهریاری در این نشست باشنده نیست این جستار به هفته آینده سپرده شد.

گزارش‌ها

گزارشی که کامبیز رستمی بیان کرد در مورد صدور کارت‌های زرتشتی جدید بود. انجمن زرتشتیان یزد برابر یک روالی  این کار را شروع کرده است و ما با پویان زندیان طراح این کارت نشستی را داشتیم دو پیشنهاد مطرح شده است یکی اینکه برویم بر روی سرور آنها و ما هم از همان نرم‌افزار استفاده کنیم البته با طراحی خودمان ولی با استفاده از سرور آنها راه حل بعدی این است که خودمان یک سرور داشته باشیم.
برای خرید سرور ما برآورد هزینه‌ای که کردیم قیمت آن ۴۰ میلیون تومان است و اگر این سرور را ما تهیه کنیم کارهای دیگری را هم می‌توانیم با آن انجام دهیم و غیر از آن هزینه کارت هم خواهد بود که غیر از هزینه سرور است و هزینه دیگر دستگاه کارت‌خوان است که ما به تعداد اماکن نیاز به دستگاه کارت‌خوان با RFID داریم که نزدیک به ۱۰ میلیون تومان برآورد هزینه می‌شود.  برای نزدیک به ۲۰۰۰ کارت ما ۱۵ میلیون تومان باید هزینه کنیم. دومین هزینه ما پرینتر است که بتواند این کارت‌ها را چاپ کند که مبلغ ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان پول پرینتر است، اما کانون دانشجویان این پرینتر را دارد که کارت‌های مربوط به خود کانون را چاپ می‌کند ما با گفت‌و‌گویی که با آنها داشتیم مصوب شد که این پرینتر را از آنها بگیریم. در نظر داشته باشید که نخست صدور کارت شناسایی انگلیسی را شروع کنیم و سپس کارت فارسی را انجام دهیم.

مهردخت شهریاری: اگر بخواهیم از سرور یزد استفاده کنیم هزینه آن چقدر است؟

افشین نمیرانیان: در شان انجمن زرتشتیان تهران نیست که این کار را بکند.

ساسان نیکنام : آیا امکان دارد کارت انگلیسی و فارسی را  به شکل یک کارت چاپ کنیم.

شابهرام سیروسی: اگر یکی از یزد یا کرمان به تهران بیاید آیا در تهران که سرور تهران وجود دارد می‌تواند استفاده کند یا نه؟

کامبیز رستمی: ما با وصل شدن به سیستم یزد می‌توانیم کارت‌های آن‌ها را هم تایید کنیم و در این مکان از آنها استفاده کنیم البته مهم‌ترین کاربرد این کارت تنها در انتخابات و مجمع است ولی کاربردهای دیگری هم دارد.

اردشیر خسرویانی: موضوع امنیت اطلاعات در اینجا مطرح است برای مثال اگر اطلاعات تهران به یزد برود باید آنلاین این کار صورت بگیرد و باید آنلاین با یزد در ارتباط باشیم و در اینجا بحث هک به وجود می‌آید و اگر دیتای ما آفلاین هم باشد همین مورد وجود دارد.

کامبیز رستمی: بر پایه IP این پیوند شکل می‌گیرد و ارتباط به حالت رمزنگاری است.

اردشیر خسرویانی: اگر سرور قطع شد آیا این کارت‌خوان ها کار می‌کند و می‌توانند به هموندان خدمات‌رسانی کنند.

کامبیز رستمی: باید ارتباط با شبکه برقرار باشد.

افشین نمیرانیان: مکان سرور هم نگرانی بعدی ما است.

کورش آذرگشاسبی: این‌ها تحت وب هیچ امنیتی ندارند و لزومی به الکترونیکی کردن کارت‌ها نیست و در این صورت مردم احساس ناامنی می‌کنند.

جمشید دارابیان: ما با الکترونیکی‌کردن کارت‌ها آمار خیلی از چیزها را می‌توانیم به دست بیاوریم و ترس آقای آذرگشاسبی بی‌‌مورد است.

افشین نمیرانیان: ما هیچ کس را مجبور نخواهیم کرد که کارتش را عوض بکند.

برنامه‌ریزی جشن مهرگان

فرشاد فرهی‌فر درباره جشن مهرگان که قرار است در ۱۰ مهر ماه انجام شود و کارهایی که قرار است در این باره صورت بگیرد گزارشی را برای باشندگان حاضر در نشست انجمن زرتشتیان داد.

فرانک زنده‌نوش، پیشنهاد داد که برای بچه‌های دبستانی که پنجشنبه‌ها تعطیل هستند یک برنامه فوق‌العاده بگذاریم تا بچه‌ها در رده‌های سنی مختلف جمع بشوند و از لحاظ روان‌شناسی مورد ارزیابی قرار بگیرند و با هم آشنا شوند.

فرشاد فرهی‌فر: در ادامه گزارشی آمد که پیرو مصوبه‌ای که چند هفته قبل انجام شد و قرار است از دانش‌آموزان تازه‌راه‌یافته به مدارس تیزهوشان هفته‌های آینده در مکان انجمن زرتشتیان تهران قدردانی شود.

مهردخت شهریاری گزارشی داد که افرادی که جهت هیات اجرایی مارکار داوطلب شدند قرار است که در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور در ساعت ۱۷در مارکار تهرانپارس باشنده باشند تا هم در مورد آنها رای‌گیری انجام شود و مراسم آشنایی انجام شود که البته ممکن است این تاریخ تغییر یابد.

گزارش کمیسیون استخدام

گزارش بعدی در مورد آدریان تهران بود که  قرار شد داریوش موبد  از هفت صبح تا هفت شب در آدریان بزرگ باشد در کمیسیون استخدامی به این نتیجه رسیدیم که فرهاد فربد دو روز در هفته با توافق با داریوش موبد در آدریان  باشند و آدینه‌ها هم هر زمان که داریوش  آنجا بود و کار روز آدینه را دو روز کاری حساب کنیم و دو روز انجمن نیایند همچنین خانم مهردخت نمیرانیان هم به عنوان مسوول ثبت انبارداری انتخاب شود.

ماندانا آدرکیوان: به دلیل برقراری عدالت شهریه مدارس، وام‌ها و غیره که برای برگزاری مراسم به کلیه هم‌کیشان داده خواهد شد کمیسیون مالی هیچ گونه تصمیم‌گیری نخواهد کرد و درخواست‌کننده باید به کمیسیون مربوطه درخواست بدهد تا با نظر آنها این پول به کمیسیون مربوطه داده خواهد شد.

فرشاد فرهی‌فر: شما این اختیار را به کمیسیون مالی دادید ولی کمیسیون اشتباه برداشت کرده که باید خودش تصمیم بگیرد.

افشین نمیرانیان: درخواست از سوی یک کارمند آمده بود که من در پایین نامه نوشتم که یک بسته تحصیلاتی به عنوان آیین‌نامه باید تصویب شود.

جمشید دارابیان: به فرض می‌خواهیم وام داده شود باید نخست خدمات موافقت کند بعد مالی ولی اشتباه ما این بود که کمیسیون مالی شتاب زده این وام را داده است. ما الان توپ را به زمین کمیسیون‌های مختلف انداختیم تا آنها به ما بگویند که این پول پرداخت شود یا نه.

افشین نمیرانیان: به نظر من آیین‌نامه‌ای در این زمینه باید وجود داشته باشد.

نظرسنجی درباره‌ی پیامک‌های ارسالی

کامبیز رستمی: نظرسنجی از هیات‌مدیره داشتیم که چه چیزهایی پیامک کنیم با توجه به حجم پبامک و هزینه آن ها دیدگاه‌های  خودتان را تا هفته آینده به من و یا آقای پوررستمی بگویید.

نوذر نوذری: از کمیسیون خدمات ساختمان و پذیرایی پیامک می‌آید ولی از سایر کمیسیون‌ها به کمیسیون مالی ما که درباره هزینه و پرداختی ها هیچ پیامکی نمی‌رسد.

گزارش بعدی درباره توافق کتبی انجمن زرتشتیان تهران با استعفای خانم فرامرزی سرپرست کتابخانه یگانگی بود.

مصوبات

  1. کمیسیون خدمات مصوب داده بود درباره درخواست جابه‌جایی خوابگاه دختران دانشجو به اشکوب اول و زیرزمین ساختمان ورزا

مهردخت شهریاری: با توجه به اینکه سقف خوابگاه دختران مشکل داشت و تابستان با همکاری انجمن زرتشتیان تهران ساختمان ورزا را در اختیار خوابگاه گذاشتیم ولی این ساختمان قدیمی‌تر از ساختمان قبلی هست و با توجه به اینکه واحد روبه‌رو هم در حال تخلیه‌شدن هست و با گرفتن این واحد از لحاظ پهنه مکانی خوابگاه بسیار خوب خواهد شد در ابتدا که ما می‌خواستیم این نقل و انتقال را مصوب کنیم به حرف شما اعتماد کردیم و شما هم قول دادید که سقف آن تعمیر خواهد شد.

کورش آذرشاسبی: کارهایی که با مردم ارتباط دارند را خواهش می‌کنم نظرسنجی بکنید چه شفاهی یا کتبی تا ما نظرسنجی داشته باشیم که کاری را که انجام می‌دهیم آیا مردم رضایت دارند یا نه چون ممکن است از لحاظ ما درست باشد ولی از لحاظ مردم درست نباشد ما آنجا را که دیدیم یک بانویی بود که از وی نظرخواهی کردیم و راضی بود آن هنگام من گفتم از بقیه هم نظرخواهی بکنید آیا آنها هم از این تغییر مکان راضی هستند یا خیر. اگر کاری بازخوردش از دید  هازمان  منفی باشد چرا باید ما این کار را انجام دهیم من خواهش می‌کنم نظرسنجی کنید. در مورد سرویس مدارس وقتی سوبسیدی به سرویسی دادیم یعنی هزینه ما نزدیک به یک میلیارد تومان بالا رفت ولی مردم رضایت ندارند فقط فکر نکنیم چون این کار از نظر ما درست است دیگران هم راضی هستند.

فرشاد فرهی‌فر: لطفاً اعداد را دقیق بگویید چون این به سایت می‌رود ما پارسال یک‌ونیم میلیارد سوبسید دادیم که نسبت به پارسال بار مالی نداشت فرشاد فرهی‌فر در ادامه گفت بار مالی چقدر اضافه شده  هیچی وقتی که چهار یا پنج نفر همیشه مخالف هستند ما نمی‌توانیم این تعداد را به همه هازمان تامین دهیم.

مهرداد کاویانی: در مورد خوابگاه دختران برای ما عکس فرستادند و ناراضی بودند.

ساسان نیکنام ببینید خوابگاه دختران از لحاظ کلیات خوب است ولی نارضایتی‌هایی هم همیشه بوده است. برای خوابگاه دختران این مکان از لحاظ امنیتی و از همه لحاظ خوب است حالا ممکن است فضای آن کوچک باشد که با خالی‌شدن واحد روبه‌رو و پیوست آن به خوابگاه دختران، این مشکل نیز برطرف خواهد شد البته ایراداتی هم دارد که من هم قبول دارم. ما در کمیسیون موقوفات تمام واحدهای انجمن را خالی می‌کنیم و دانشجویان یک واحد کوچک داشتند که الان دو واحد می‌شود.

افشین نمیرانیان: نگرانی ما این بود که خانم بوستانی که خیلی زحمت می‌کشند و اگر بچه‌ها جابه‌جا شوند ایشان باید چه کار کنند. راستش خانم بوستانی سرپرست قبلی خوابگاه هم خیلی تشکر کردند که دیگر این بار مسوولیت از گردن ایشان برداشته شده و می‌توانند به راحتی به زندگی خودشان برسند افشین نمیرانیان ادامه داد چون آن مکان خیلی امن است و از لحاظ امنیت در بهترین نقطه شهر واقع است من با این مصوبه موافقم.

مهردخت شهریاری: واقعیت این است که  به اجبار این جابجایی انجام شده است ولی وقتی من آنجا رفتم آن مکان را پسندیدم چون بچه‌های ما همه مسافرند بچه‌ها در طبقه اول هستند که از لحاظ حمل ساک و بارشان پله های زیادی را نباید بالا بروند ولی از لحاظ نارضایتی وضع خیلی بدتر است چون مکانی قدیمی است نسبت به خوابگاه پیشین و سوسک دارد ماشین لباسشویی آنها خراب است ولی از دید موقعیت مکانی بسیار خوب است.

شاه‌بهرام سیروسی: زمانی‌ که برای دیدن خوابگاه دانشجویان یزد به یزد رفتیم از ۳۴ نفری که در آنجا بودند فقط سه تن ناراضی بودند ولی ۳۱ تن بقیه آنها راضی بودند پس بالاخره در همه جا ناراضی وجود دارد و این طرح هم و این طرح تصویب شد.

  1. درخواست تمدید زمان فراخوان هیات‌اجرایی اوسون بود که این طرح هم تصویب شد.
  2. کارگروه استخدامی پرداخت پاداش به آقای کامران فریدونی جهت کارکرد ماه‌های چهار و پنج و شش سال‌های ۱۴۰۱ بود.

مهردخت شهریاری برابر نامه بوذرجمهر پرخیده مدیر فیروز بهرام که درخواست داده بودند که  کامران فریدونی، قرارداد ایشان تا پایان خورداد ماه بود و قراردادشان تمدید نشده ولی ایشان از آقای فریدونی استفاده کردند کامران فریدونی معاون پرورشی بودند که پاداشی برای ایشان در نظر گرفته شده است.

کورش آذرگشاسبی: معاون پرورشی مدرسه فیروز بهرام  حقوق ایشان را انجمن می‌داده است؟

افشین نمیرانیان: بله در استخدام انجمن است.

تصویب شد.

  • پرداخت پاداش به سیروس خسرویانی بابت ۱۵ سال خدمات ایشان

آقای سیروس خسرویانی از سال ۱۳۸۶، انجمن از زحمات ایشان استفاده کرده است ما اندیشیدیم که چگونه از زحمات ایشان تشکر کنیم ایشان تکیه‌گاه سالن پذیرایی بودند ما  میانگین سنوات این ۱۵ سال را قرار شد به ایشان تقدیم کنیم.

ساسان نیکنام: آقای سیروس خسرویانی که خوشبختانه از لحاظ مالی نیازمند نیستند و من فکر می‌کنم که اگر تقدیر ایشان به شکل حضوری باشد بهتر است ولی به هر حال این مصوبه نیز رای آورد.

  • استخدام پاره وقت و ساعتی شیرین اردشیری و یاسمین سلامتی از اول مهر ماه در مهد کودک پرورش بود

مهردخت شهریاری: ما برای استخدام مربیان مهد کودک پرورش فراخوان دادیم چون دو تن از کارمندان تمام وقت مهد کودک رفتند و به جای یک نفرشان یک مربی  تمام وقت را استخدام کردیم  به نام خانم شیرین گودرزیان ولی برای این دو نفر چون گفتیم با پایان نام نویسی از کودکان تعداد این کودکان در مهد  به چه میزان خواهد بود و اینکه ما کودکانی داریم که پیش‌دبستانی هستند و نیاز به آموزگار دارند که خانم شیرین اردشیریان دو روز در هفته می آیند و خانم یاسمن سلامتی سه روز در هفته خواهند آمد  تا کودکان ما آموزگار داشته باشند ولی ما یک حقوق را به دو تن خواهیم داد این مصوبه تایید شد.

  • در مورد افزایش دستمزد کارکنان تالار خسروی است که قرار است مبالغی برای مراسم شادی به کارکنان هم‌کیش و کارکنان غیرهمکیش اختصاص داده شود که این دستمزد فقط برای مراسم شادی است.

مهردخت شهریاری: چون مراسم شادی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ شب به درازا می‌کشد و سه شیفت کارکنان کار می‌کند پس فقط ما این پول را برای مراسم شادی خواهیم داد چون تعداد و زمان مهمانان  زیاد است.

فرشاد فرهی‌فر: ما مساله‌ای که پیدا کردیم این است که اگر قیمت را بالا ببریم آن هنگام افزایش قیمت‌ها معضلی می‌شود و لطفاً طوری بازگو کنید که برای هر برنامه یک عدد بگیرند.

کامبیز رستمی: این‌ها برای کارهای متفاوتی که در سالن انجام می‌دهند این مبلغ را از ما می‌گیرند که از صبح تا آخر وقت است.

جمشید دارابیان: مساله‌ای که وجود دارد این است که کارمندان دارند برای انجمن تعیین تکلیف می‌کنند و این خیلی بد است سندیکاهای در انجمن ایجاد شده است و می‌خواهند اعتصاب کنند و من احساس می‌کنم که این‌ها دارند برای ما تعیین تکلیف می‌کنند و من مخالف هستم.

مهردخت شهریاری: کار این‌ها کارکنان ویژه هستند و با کارگر ساختمانی فرق دارند.

افشین نمیرانیان: ببینیم چه می‌شود که البته فعلا این معلق بماند و قرار شد بعداً تصمیم‌گیری شود.

ساسان نیکنام من با این مصوبه موافقم ولی آیا در ذهن افرادی که در آنجا کار می‌کنند این به منزله تبعیض نیست.

جمشید دارابیان: اگر قبل از اعتراضات آنها بود و ما این حقوق را اضافه می‌کردیم من با این کار موافق بودم ولی اکنون با این کار موافق نیستم.

  • درباره پرداخت حق‌الزحمه ساعتی آموزگاران دینی رستم آبادیان و گشتاسب دبیرستان فیروزبهرام برای سال تحصیلی قبلی یعنی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ بود.

جمشید دارابیان: این مصوبه جالب است من تازه واقعیت‌ها را فهمیدم با آموزش‌وپرورش اگر مقایسه کنید آنها مزایای دیگری هم دارند. تصویب شد.

  • برای کمیسیون مالی بود درباره درخواست یانش‌وران مانتره بابت کمک ۲۵ میلیون تومانی برای هزینه اردوی شیراز

جمشید دارابیان، هموند کمیسیون مالی: این مصوبه در هفته پیش هم بیان شده بود که رای نیاورد من واقعا ناراحت شدم هرساله این مطلب بیان می‌شود و رای می‌آورد برای همبستگی مناسک ما باید بیشتر کمک کنیم گروهی دارند زحمت می کشند اکنون ما نباید آنها را حمایت کنیم؟ این عدم حمایت از این مصوبه را من اشتباه می‌دانم لطفاً در نظر خود تجدید نظر کنید.

فرشاد فرهی‌فر: من به عنوان فرشاد فرهی‌فر و یک شخص حقیقی از این بچه‌ها حمایت می‌کنم اما حمایت نمی‌تواند کورکورانه باشد یک درخواستی دادند و ۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی کردند که دارند هزینه می‌کنند واقعاً صحبت من این است که وقتی یک مکاتبه بین دو سازمان انجام می‌شود و کمکی درخواست می‌شود فرقی هم ندارد چه یانش‌وران باشد چه کانون دانشجویان زرتشتی  باید ترازو بیلان و هزینه‌ها مشخص باشد درآمدها را هم باید بگویند علاوه بر هزینه‌ها ولی درآمد را نمی‌گویند این دو حالت دارد یا کارشان را بلد نیستند و یا بلد هستند و نمی‌خواهند بگویند باید به آنها بگوییم این‌ها را تکمیل کنند سپس درخواست را بدهند تا ما بررسی کنیم  اصول کار را باید رعایت کنند من از گردش ۴۳ تا این گردش این را گفتم حالا چون هفته پیش ۲۰ میلیون رای نیاورد اکنون شما آن را ۲۵ میلیون کردید این حس خوبی به من نمی‌دهد.

کامبیز رستمی: کانون دانشجویان برای برنامه سه‌گانه نامه زده است؟ آیا مبلغی را گفتند و اگر گفتند مبلغ چه میزان است؟

فرشاد فرهی‌فر: آخرین سال قبل از کرونا  حول‌وحوش ۴۰ میلیون بابت برنامه‌ای که نزدیک به ۲۰۰ میلیون درآمد داشت که ترازنامه  دادند و امسال که به خزانه‌دارشان زنگ زدم و می‌گویم ترازنامه را بفرست ترازنامه رو برای من همراه با اسم خیراندیشان و درآمدشان فرستاد به هر حال این بچه‌ها قرار است چند سال دیگر به جای ما بنشینند و باید این چیزها را یاد بگیرند.

شاه‌بهرام سیروسی: این انجمن از ما درخواست کمک کردند و ما حق گرفتن ترازو بیلان نداریم ما یا کمک می‌کنیم یا کمک نمی‌کنیم.

کورش آذرگشاسبی چرا عدد دیگری اعلام کردید هفته پیش ۲۰ میلیون تومان بود حالا شده ۲۵ میلیون

مهردخت شهریاری: این‌ها برای برنامه شیراز این پول را خواستند و در حالیکه از بچه‌ها هم پول گرفتند و اسکان آنها در باغ وقفی بوده است و این ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای چی چیزی هزینه شده است.

افشین نمیرانیان ۲۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرشاد فرهی‌فر: در جام اشا  که در کرمان بود قبل از کرونا ما نزدیک به ۵۰ میلیون تومان بردیم و هزینه شد و این هزینه می‌شود. این طرح مصوب نشد.

مجدداً مصوبه درخواست کمک به انجمن یانش‌وران مانتره با تغییر قیمت خوانده شد و این بار مبلغ از ۲۵ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان دگرگون شد و قرار شد پرداخت کمکی معادل ۱۵ میلیون تومان به انجمن دانشوران برای اردوی کنکوری‌ها صورت بگیرد که این تصمیم مصوبه با این مبلغ به تصویب رسید.

  • تبدیل فراخوان و درج در روزنامه عمومی یزد برای اجاره پارکینگ مارکار یزد.

ساسان نیکنام: ما برای پارکینگ مارکار که در میدان مارکار یزد است پیشنهادهایی مطرح شده بود که تصویب نشد ما ترجیح دادیم که چون در این مکان نمی‌شود هر کاری انجام داد وبرای اینکه اسم مارکار هم خراب نشود و درآمدی داشته باشیم برای غیرهمکیشان در تارنماهای عمومی یزد اطلاع‌رسانی کنیم تا آن‌ها هم  پیشنهادهای خودشان را مطرح کنند و بگویند که برای چه کاری می‌خواهند آنجا را اجاره کنند و مقدار اجاره آن با کارشناس است البته با توجه به پیشه پیشنهادی الان اسم آن پارکینگ است.

فرانک زنده‌نوش: ما بیاییم ابتدا ایده خودمان را مطرح کنیم.

افشین نمیرانیان: بهتر است که پارکینگ مارکار پارکینگ بماند ولی کارهای خدماتی ماشین در آنجا صورت بگیرد.

شاه‌بهرام سیروسی: برای شفاف‌سازی باید بگویم که این پارکینگ یک مغازه هم دارد و از آن می‌توان به عنوان دفتر کار هم استفاده کرد و از آقای جمشیدیان ممنون هستیم که پول ساختمان این دفتر را دادند البته من این را برای شفاف‌سازی می‌گویم که این مغازه به عنوان دفتر کار است و از پارکینگ جدا است.

رستم تیراندازیان: یکی می‌تواند اجاره کند و به چندین نفر اجاره دهد؟

افشین نمیرانیان: بله می‌تواند ولی جنس کار آن باید معلوم باشد.

در کنار مصوبات یک بحث حاشیه‌ای هم مطرح شد که آقای ساسان نیکنام در مورد باغ شهدا  پیشنهاد داد که بیاییم در مورد آن هم یک فراخوانی بدهیم تا همکیشان یا غیرهمکیشان آنجا را اجاره کنند. چون ما آذرماه باید زمین را تحویل دهیم.

فرانک زنده‌نوش: مگر این مکان باغ نیست!؟ البته باید طوری باشد که به ساختار باغ هیچ خسارتی وارد نشود.

ساسان نیکنام: در مورد آن سه چهارمی که درخت ندارد صحبت می‌کنیم.

فرانک زنده‌نوش: به نظر من درآمد در گلخانه است باید برای آن زمین ما مجوز گلخانه بگیریم. یعنی خودمان نوع کار را مشخص می کنیم. به راحتی زمین با مجوز گلخانه اجاره می‌رود.

شابهرام سیروسی: در گردش ۴۰ شرکتی آمد تا برای باغ شهدا گلخانه بزند با هم  صحبت کردیم ولی وقتی برای گرفتن مجوز رفتیم دیدیم که افراد دیگری و نهادهای دیگری هم هستند که باعث شد ما از این کار منصرف شدیم.

مهرداد کاویانی: ساسان چرا کف قیمت این ملک را در نمی‌آورید شما قیمت را در بیاورید و این قیمت را بدهید که ما هم قیمت را داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس آن قیمت تصمیم بگیریم.

ساسان نیکنام: ما گفتیم متقاضیان طرحشان بیاورند ما  که خیلی از این طرح‌ها را نمی‌دانیم چون ممکن است مبلغ کارشناسی این طرح بالاتر باشد الان نمی‌توانم قیمتی به شما بگویم.

کامبیز رستمی: با توجه به آنچه که گفتید خیلی‌ها  منطقه را ندیدند و نمی‌توانند طرح بدهند. بیاییم یک بازدیدی برای آن بگذاریم و فراخوانی بدهیم تا این بازدید صورت بگیرد.

  • بودجه حمایتی درباره طرح فرهنگی که هفته پیش به عنوان گزارش بیان شد و ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کامبیز رستمی: طرحی که هفته پیش مصوب شد برای سال ۱۴۰۲ بود که قرار بود ۱۰۰ میلیون تومان برای حمایت از کارهای فرهنگی برای آن تصویب شود.

نوذر نوذری: بهتر است نخست طرح‌ها بیان شوند و سپس ما بودجه برای آن در نظر بگیریم.

فرشاد فرهی‌فر: بر اساس این طرح فراخوان بدهیم و ما باید حداقل بودجه را در ذهن‌مان مشخص بکنیم که ما آن را ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم و اعتبار دادیم و کم و زیادش بستگی به طرح دارد

این طرح هم تصویب شد.

  • تمدید همکاری سرپرست سالن پذیرایی سهیل پشوتنی‌زاده تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ بود.

مهردخت شهریاری دوره آزمایشی با ایشان به ماه‌های محرم و صفر خورد که نتوانستیم عملکرد ایشان را درست ارزیابی کنیم به همین دلیل تمدید مهلت آزمایشی ایشان را خواستاریم.

کورش آذرگشاسبی: عملکرد ایشان را چگونه دیدید؟  باید نظرسنجی شود. با یک روش صحیح می‌توان از عملکرد ایشان بازخورد گرفت.

مهردخت شهریاری: یکی از بازخوردها فامیل خود من بود که از انجام مراسم راضی بودند.

جمشید دارابیان: ما باید مجوز به سهیل بدهیم که بتواند به بیرون هم کمک کند و به انجمن اطلاع دهد.

فرانک زنده‌نوش: من توضیح دهم، در یکی از بحث‌ها مطرح شد که آقای سهیل پشوتنی‌زاده برای مراسم ۳۰ روزه یا یکی از مراسم شخص دیگری تخم‌مرغ و سیب‌زمینی را در اینجا درست کرده و فرستاده مارکار و پولش را به حساب انجمن ریخته است.

این مصوبه هم تصویب شد.

ماندانا آدرکیوان: اگربه نظر شما کسانی نیاز دارند که در جایی دیگر اینگونه وسایل آماده شود و فرستاده شود پس بیاییم با فرخوان دادن در تارنما یک کترینگ راه بیاندازیم و از این آشپزخانه‌های بدون استفاده یک استفاده‌ای کنیم.

کورش آذرگشاسپی:  برای تالار خسروی فرم نظرخواهی درست بکنیم و بدهیم تا میزبان مراسم آن را پر کند تا بتوانیم از میزان رضایت آنها اطلاع کسب کنیم.

کامبیز رستمی: به نظر من این کار بسیار سخت است چون تحلیل کردن آن و اینکه پرسش‌های  مناسب پرسیدن سخت است و باید شخص متخصصی پیدا شود تا در این نظرسنجی به ما کمک کرده و پرسش‌های راهگشا را برای ما بنویسد.

شابهرام سیروسی: این فرم پیش از این هم وجود داشته و این فرم را ما به دست میزبان می‌دهیم که آن را تیک بزند و این فرم اکنون هم موجود است ولی ما برای نگهداری این فرم صندوقی نداریم که این فرم پس از پرشدن درون آن  بیاندازند  تا به دست فرنشین انجمن برسد و این فرم اکنون در انجمن است و اگر خواستید در اختیار قرار می‌گیرد.

در گوشه و کنار نشست

نشست با سرایش بندهایی از گاتاها که تاج گوهر کوچکی آن را سرود آغاز شد. پس از آن فرشاد فرهی فر گفت کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته از دستگاه صوت برای پخش اوستا در ابتدای نشست استفاده کند و قرار است بندهایی از گاتاها که توسط موبدان سرایش شده در ابتدای هر نشست از این دستگاه پخش شود.
مهردخت شهریاری: صورت جلسه را آقای نوذری زحمت کشیدند دادند ولی افراد غایب در آن مشخص نیست.
نوذر نوذری، دبیر انجمن: معمولا غایبان را صورت جلسه نمی‌کنند.
سپس بانو تاج‌گوهر کوچکی خادم به عنوان سخنران با دریافت وقت قبلی نخستین سخنران نشست بود و ۲۵ دقیقه زمان خواست تا بتواند به پرسش‌ها و ابهاماتی که درباره‌ی کمیسیون مددکاری انجمن زرتشتیان تهران پیش آمده است پاسخ دهد.
تاج‌گوهر کوچکی خادم  مادر جانباخته مهندس فرهاد خادم گفت من به اینجا آمده‌ام تا جواب چراهایی را بگویم که برای من سنگین است و پاسخ دهم به این پرسش‌ها و چراها تا برای کسانی که آگاهی ندارند و پرسش‌هایی درذهنشان است روشن شود. کمیسیون مددکاری در کار مددکاری پرتوان است. نخست اینکه بچه‌های کانون و فرهاد پسر من این مددکاری را زنده کردند به این شکل که پیشتر این کمیسیون وجود داشته است ولی به حالت فترت رفته بود و فرهاد، منوچهر سلامتی، بهمن خسروی، برادران کاویانی و موبد ضیاتبری این  مددکاری را دوباره زنده کردند. در بدترین شرایطی که مردم  بودند این کمیسیون آغاز به کار کرد و خانواده ها هم مجبور شدند به این مددکاری از همه نظر، چه از نظر مالی و چه از نظر کاری، کمک کنند. من هم چون در دارایی کار می‌کردم می توانستم کمک کنم. با بچه‌ها  بیشتر به محلات یزد می‌رفتیم  پزشکانی که با ما همکاری می‌کردند ، روانشاد دکتر فروندا، دکتر جمشیدی، دکتر  فروزش، دکتر وصالی، دکتر دولیان بودند که با ما به یزد می‌آمدند و به شهرستان‌هایی که به پزشک نیاز داشتند می‌رفتیم البته دکتر دینیاری هم به عنوان ارتوپد به ما در این زمینه کمک کرد.
زمانی که فرهاد از میان ما رفت و بچه‌های کانون و مددکاری هم عوض شده بودند فرشید شهریاری و بچه‌های کانون از من خواستند که من به کمیسیون مددکاری بیایم و چون حال خوبی نداشتم  آن هنگام نتوانستم به درخواست آنها  پاسخ دهم اما پس از یک سال درخواست آنها را پذیرفتم و به این شکل وارد مددکاری شدم و تا به امروز در مددکاری هستم. من هم معتمد مددکاری یزد بودم و همچنین معتمد مددکاری تهران  هم بودم، تا به اکنون این کار را ادامه دادم در آغاز بودجه‌ای نبود هزینه مددکاری را خانواده‌ها از جیب خودشان می‌دادند تا مددکاری باقی بماند. گذشت و اکنون در انجمن چه اتفاقی افتاد که این لیست در دست من است برای همین من آمدم تا این را برای شما توضیح دهم. در زمان فرنشینی مهندس دانشمند بر انجمن زرتشتیان تهران تا آن موقع مددکاری در انجمن نبود من پنج دوره در انجمن بودم و کارهایی را که از من درخواست می‌کردند انجام می‌دادم. دانشمند از من درخواست کرد تا مددکاری را در انجمن زرتشتیان تهران راه بیاندازم البته ایشان در برپاسازی این کمیسیون بسیار یاور من بودند  و از آن موقع من اسامی را می‌نوشتم و آقای دانشمند می‌گفتند که معتمد و مددکار و یا مشاور را  معرفی کنم و البته چند نفری آمدند ولی نماندند ولی من ماندم. من نامه‌های زیادی گرفتم حتا دو سه نامه را که خود افشین نمیرانیان  به من نوشته بودند. در قسمت مشاور مددکاری انجمن زرتشتیان تهران این نامه‌ها فراوان است. نامه‌هایی که از زمان مهندس دانشمند تا به اکنون نوشته و ارسال شده  همه آن نامه‌ها در انجمن موجود است. اکنون چون کار بچه‌های کانون زیاد است من در این بخش تنها شدم و فقط با یک حسابدار دارم کار می‌کنم وی از بچه‌هایی است که خودم به او کمک می کنم. در بخش مددکاری ما  سه یا چهار لیست داریم که این لیست‌ها را من و دخترانم ویک نفر از هازمان دیده است تا اگر من روزی نبودم آن شخص بداند که چه کاری باید انجام دهد.
لیست‌ها شامل اسامی دانش‌جویان و دانش‌آموزانی است که من نتوانستم حتا یک میلیون تومان به دست دانشجو برسانم و اکنون می‌بینم که این پول‌ها در جاهای دیگر مصرف می‌شود. به هر حال الان سه تا لیست در اختیار من است یکی لیست  بیمارانی که خیلی واجب است و من همیشه دلم می‌خواهد زودتر به آنها کمک مالی شود و متفرقه. دوم لیست کسانی که من جهازیه دادم و خواهم داد و در دادن جهزیه کوتاهی نمی‌کنم لیست وام‌های زیادی گرفتیم وام‌هایی که الان زیاد است و ما وام گرفتیم و به مردم که نمی‌توانستند بهره آن وام را بدهند دادیم این مددکاری من بود. به همین شکل که به شما گفتم از زمان فرنشینی مهندس دانشمند بر انجمن زرتشتیان تهران این لیست‌ها در دست من است نه این لیستی که خودم دارم نه بلکه لیستی که برای انچمن تهیه کردیم را می‌گویم و هر زمانی که انجمن لازم می‌دانست که مددجویی هست و نیاز به کمک دارد به من می‌‌گفتند برو ببینین و درباره این مددجو پرس‌وجو کن. البته این مددکاری کاریی بود که در انجمن پا نگرفته و امیدوارم مددکاری در این انجمن پا بگیرد و قوی باشد.
دومین مساله‌ای که می‌خواهم مطرح کنم این است که من مددکار هستم و مواردی را که دکتر نمیرانیان برای من می‌فرستند تا من اظهار نظر کنم اگر بشناسم زیر درخواست ایشان نظرم را می‌دهم و می‌گویم به این فرد کمک شود. سه تن بانویی که دو تن از آن‌ها نامه نوشته بودند و دیگری نامه ننوشته بود، به من گفتند و مشکل‌شان این بود که پول اجاره‌خانه را بیشتر از آن چیری که الان می‌دهند ندارند بدهند و مبلغی که مصوب‌شده برای آن‌ها زیاد است که بدهند. من نامه‌ای به دکتر نوشتم و حرف آنها را تایید کردم و از ایشان خواستم تا اجاره آنها زیاد نشود دکتر نمیرانیان گفت در این باره نشستی تشکیل می‌شود و در آن نشست در این باره ما صحبت می‌کنیم و درخواست شما در نشست مطرح می‌شود و تایید خواهد شد. آن نشست در دفتر خود دکتر تشکیل شد و کسانی که باشنده بودند از جمله خود افشین نمیرانیان، کورش آذرگشاسبی، جمشید دارابیان و آذر بلیوان، شاهرخ سلامتی و فرشید نیکفام به‌عنوان سه هموند مددکاری در این نشست باشنده بودند در آن نشست لیستی در دست دکتر بود که می‌خواند و هر کدام تصمیم‌گیری می‌کردند تا به این سه خانم رسید درخواست آنها خوانده شد و مورد پذیرش واقع شد و قرار شد که آنها اجاره کمتری بدهند، من همان شب به یکی از این بانوان  که خوب ایشان را می‌شناختم تلفن کردم و گفتم که اجاره شما زیاد نخواهد شد گذشت تا اینکه شنیدم این درخوست به انجمن آمده و در هیات‌مدیره به جای اینکه مصوب بشود و سه تن از مددکاران که در نشست پیشین باشنده بودند و آن را تایید کردند در آن نشست آقای ساسان نیکنام به عنوان فرنشین کمیسیون موقوفات این مطلب را رد کردند و نوشته‌شده که به این سه بانو تخفیف داده می‌شود ولی این تخفیف مد نظر ما نبود، من از این مددکاری شما تعجب کردم شما اگر مددکارهستید باید در حالی که آن سه بانو در نشست باشنده بودند از آنان  دفاع می‌کردید چون خود آن سه نفر باشنده بودند. من  انتقادی که دارم این است که خانم مهردخت شهریاری یادشان هست که ما فراخوان دادیم که برای کارهای انجمن نیاز به بایگان داریم پس از این فراخوان انجمن، یک نفر دیپلم آمد و بقیه یا فوق‌لیسانس بودند یا لیسانس. هدف من از بیان این مطلب این است که من هر چقدر چشم به راه ماندم تا  ببینیم که انجمن برای کارهای استخدامی خود فراخوان می‌دهد که افراد جویای کار بیایند و برای گرفتن آن کار نام‌نویسی کنند چیزی ندیدم. بچه‌های ما دانشگاه می‌روند ولی پس از فارغ‌التحصیلی بیکارند شما وقتی می‌خواهید استخدام کنید باید فراخوان دهید که آنها بیایند و استخدام شوند. مواردی که بیشتر مورد نظر من است در مورد لیستی است که دست من و افشین نمیرانیان است. فرهاد و دوستانش زمانی که آیین‌نامه مددکاری را نوشتند و من هم روی آن نکته پافشاری کردم این است که باید آبروی همکیشان حفظ شود همین. من اکنون نمی‌خواهم بگویم که این‌ها آبرویشان می‌رود نه من این را نمی‌گویم  لطفاً از چرای اینکه لیست در دست من است پرسش نکنید و شوند آن‌‌ را از مهندس دانشمند بپرسید اکنون کار نخست شما این است که سه مددکار معرفی شده را تایید کنید یعنی وقتی که این سه مددکار در جلسه نشستند و بعد از آن که جلسه تمام شد و به انجمن آمدند مصوبه‌ای که در انجا تعیین‌شده را در آنجا نیز تایید کنند تا آن وقت بتوانیم این لیست را در اختیار آنها قرار بدهیم. اینها مددجوهایی هستند که نیاز به یاری دارند چون گفتند که معلوم نیست خانم خادم  چه کاری می‌کند. خدا را شاهد می‌گیرم که اگر یک تن فامیل من هم در این لیست باشد حتا فامیل دور من هم اگر باشد من با آن لیست هیچ کاری ندارم، اما نخست شما به ما بگویید آنها مددکار هستند و مورد تایید شما هستند و آن وقت من این لیست را در اختیار آنها قرار می‌دهم. در پایان امیدوارم حرف‌هایی که من به عنوان مادر گفتم مدنظر قرار بدهید چون من دلسوزانه این حرف‌ها را بیان کردم.

افشین نمیرانیان: چون صحبت‌های شما پیرامون دو نکته بود من در اینجا این دو نکته را باید بگویم نکته‌ای را که نخست باید بگویم این است من مددکاری را تایید می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم و مصوبات آنها را رعایت می‌کنم.
نکته دوم درباره فراخوان‌ها است چند ماه پیش مصوبه گرفتیم و اتفاقا ما درباره یکی از این فراخوان‌ها امروز بحث خواهیم کرد که در مورد پیشنهاد گزینش دو تن مربی برای مهدکودک است و استخدام یک تن که البته با همکاری انجمن موبدان ایشان را استخدام کردیم البته قرار بر این بود که این کارها براساس فراخوان انجام شود. امروز در مورد  آنها را صحبت می‌کنیم.

فرانک زنده‌نوش: اینکه خانم خادم گفتند حرف مددکاران در نشست انجمن عوض شد آیا شما تایید می‌کنید؟

افشین نمیرانیان: بله درست است و حق با خانم خادم است و ما برای اینکار راه‌حلی پیدا کردیم مورد این مصوبات در جلسه‌ای که امروز صبح من با خانم خادم داشتم صحبت کردیم.

فرانک زنده‌نوش، بازرس انجمن: من امروز به شکل اتفاقی به داخل سالن خسروی رفتم متوجه شدم کمیسیون خدمات باید بیشتر دقت کند. نمی‌دانم چند روز پیش در آنجا مراسم بوده؟ در قسمت سرویس بهداشتی که رفتم  دیدم که تمامی سطل‌های آشغال‌ آنجا پر بودند و خالی نشده بودند و بوی بد همه جا را گرفته بود یکی از کارکنان را صدا زدم گفتم این چه بویی است و گفتند بوی سم پاشی است! که البته بوی سم نبود خواهشم این است که نظافت آنجا رعایت کنید لطفاً حساسیت داشته باشید ما برای نظافت آنجا پول ویژه به کارکنان می‌دهیم.

دومین مورد این است که دو تا از شیرهای دستشویی سرویس بهداشتی خانم‌ها خراب بود ما باید از صاحب مراسم بابت این گونه خسارت‌‌های وارد شده تاوان دریافت کنیم و یا در پایان مراسم بگردیم و همه چیز را به‌گونه‌ی سالم از آنها تحویل بگیریم.

فرنشین کمیسیون خدمات: خوشبختانه این شیرها پنج سال ضمانت دارند ولی شوربختانه چون از مواد شوینده استفاده‌شده  باعث خرابی شیر شده است و از ضمانت‌نامه خارج شده است. اگر بحث کاتریج داخل شیریاشد هزینه آن‌چنانی ندارد و تعمیر خواهد شد.

مهرداد کاویانی، بازرس انجمن زرتشتیان: من از کمیسیون موقوفات یک پرسش دارم و آن این است که اجاره خانه‌ها آیا برابر آیین نامه در کمیسیون مطرح می‌شود یا در هیات مدیره مصوب می‌شود بالاخره این اجاره در کجا مصوب می‌شود؟

کمیسیون موقوفات: در آیین‌نامه‌ای که مصوب شده است قرار است که از این به بعد حرف اجاره را نه من می‌زنم و نه آقای کاویانی و نه افشین نمیرانیان و نه هیچ‌کس دیگری تعیین اجاره‌ها با یک سیستم خاصی است. این به نفع همه است  مددجویان‌ در این سیستم تعیین تکلیف می‌شوند و دیگر سلیقه‌ای عمل نخواهد شد و دیگر تبعیضی بین مستاجران به وجود نخواهد آمد ما آیین‌نامه را در سایت‌ها خواهیم گذاشت تا ساکنان از ِآن آگاهی یابند. قرار شد این آیین‌نامه از تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۲ اجرایی شود تا قبل از اجرایی شدن ما نسبت به شرایط هر کسی با گفته‌های دیگران تعیین تکلیف می‌کردیم از اول مهرماه  اجاره برابر آیین‌نامه جدید خواهد بود که اجرا خواهد شد و چهارچوبی برای آن در نظر گرفتیم.

افشین نمیرانیان: پیشترهر کدام از مستاجران می‌آمدند صحبت می‌کردند به جایی می‌رسیدند و در کمیسیون مصوب می‌شد و بعد به هیات مدیره می‌آمد ولی الان تعداد مستاجران زیاد است و من احساس کردم شاید در شان آنها نباشد که صدایشان کنیم و توضیح بخواهیم بنایراین یک لیستی تهیه کردیم و به آنها ابلاغ شده است آنهایی که قبول کردند قرار است اینجا اعلام شود و مصوبه شود آنهایی که قبول نکردند قرار است کورش با آنها صحبت کند و با مهربانی که دارد نیم بیشترشان بپذیرند. بقیه دعوت می‌شوند و برای آن‌ها توضیح می‌دهیم.

در این هنگام ساسان نیکنام ۱۰ دقیقه زمان خواست تا صحبتی درباره مطالب خانم خادم بگوید.

وی گفت خانم خادم که از شخص نام بردند. ببینید بدون تعارف بگویم دو سه نفر هستند که از مستاجران  به من و به خانم خادم فشار می‌آورند با تلفن که سفارش کنیم دوستان باید می‌گفتند که ما همگی این تصمیم را گرفتیم، ولی در حضور ایشان سکوت کردید.

فرانک زنده‌نوش: ما پایبند به آیین‌نامه هستیم.

ساسان نیکنام: چون در آن جلسه به راستی  فشار زیادی بود. چندین نفر به ما فشار آوردند که برگردند. دوستان مددکار روی اجاره‌خانه‌ها مانور ندهند به مددجویان کمک مالی کنید ولی روی اجاره‌خانه‌ها دست نبرید.

نوذر نوذری: یکی از این بحث‌ها در کمیسیون مالی هم داریم که  باید با توجه به نیت‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها پیش برویم  چون املاک وقفی هزینه نگهداری دارند.

ساسان نیکنام: اجاره‌نامه‌ها را که به‌روز می‌کنیم آیین‌نامه را رعایت می‌کنیم اگر گفتیم ۵۰ یا ۴۰ درصد تخفیف داده شود ما همین را رعایت کردیم.

فرانک زنده‌نوش: نباید به کمیسیون موقوفات اعتراض کنند.

افشین نمیرانیان: نکته این است که ما می‌خواهیم کسی که نیازمند است شناسایی شود ما باید اجاره‌ها را واقعی کنیم و از آن طرف به آن بگوییم که اجاره واقعی این است و شما دارید این مبلغ را پرداخت می‌کنید.

ساسان نیکنام: کسانی که در این خانه‌ها نشستند نیازمند هستند ولی آنقدر شریف هستند که نگفتند که ما نیازمندیم کمیسیون موقوفات ملک را برابر آیین‌نامه قیمت‌گذاری می‌کند و پس از قیمت‌گذاری که از سوی کمیسیون موقوفات انجام شد آن چهار مددکار برابر آیین‌نامه برای همه افراد تعیین تکلیف خواهند کرد کسانی که پیش این چهار نفر می‌روند در قالب یک چهارچوب مشخص می‌شود که چقدر نیازمند هستند.

جمشید دارابیان: چند نفر از خانه‌های سپهری می‌خواستند بیایند برای اعتراض اینجا که من نگذاشتم.

در پایان افشین امیرانیان گفت امروز جلسه خوبی بود و خواهشی که دارم این است که کمیسیون‌های ما خیلی ضعیف هستند و ما آدم‌های متخصص هم داریم که تمایل دارند در کمیسیون‌های ما شرکت کنند نخستین خواهش من این است که لیستی از این متخصصان را بدهید تا بتوانیم با توجه به آیین‌نامه از باشندگی آنان در کمیسیون‌هایمان استفاده کنیم و کمیسیون‌های خود را تقویت کنیم.

این نشست ساعت 18 دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲ با باشندگی شانزده تن از هموندان هیات مدیره انجمن و دو تن از بازرسان تشکیل شد. یازده مصوبه مطرح شد که ۹ مصوبه رای آورد و یکی از مصوبات نخست رای نیاورد و با شکستن به دو مصوبه و تغییراتی در آن رای آورد و مصوبه دیگر با کم‌کردن مبلغ رای آورد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس فراوان از جناب آقای سیروس بابت نوشتار کامل و دقیق و همچنین تارنمای امرداد که گزارش جلسات انجمن را به گوش و دیده همکیشان میرساند.
    خواهشی که دارم اینست که انجمن از یک هفته پیش، تاریخ جلسات علنی خود را اعلام کند تا همکیشان مشتاق در آن حضور یابند.

    1. آرش عزیز، همکیش مشتاق و دوست داشتنی. تا جایی که من به خاطر دارم از زمانی که پدر خدابیامرز من نایب رئیس انجمن بود که بیش از ۴۰ سال از آن موقع میگذرد جلسات انجمن هر هفته دوشنبه برگذار میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29