انتخابات انجمن اولیاومربیان دبستان دینیاری برگزار شد

هموندان انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه دینیاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲گزینش شدند.
اولیای دانش‌آموزان به دعوت رامتین سلامتی، مدیر دبستان دینیاری، سه‌شنبه 18 مهرماه 1402 خورشیدی گردهم آمدند تا با انتخاب هموندان انجمن اولیا و مربیان، در سال تحصیلی جدید هماهنگ و همسو با کادر آموزش همکاری کنند. 8 تن از اولیا برای عضویت در انجمن نامزد شدند. در نتیجه‌ی برگزاری انتخابات با اولیای دانش‌آموزان و شمارش آرا، پنج هموند اصلی انجمن اولیا و مربیان برگزیده شدند:

۵ هموند اصلی به ترتیب آرایی که آورده‌اند:
۱. شادی نمیری
۲. رزیتا آریایی‌نژاد
۳. کیارش کرمانیان
۴. آناهیتا سورن
۵. هما خسرویانی

هموندان جانشین (علی‌البدل):
۱. آندیا کاویانی
۲. شهریار دمهری

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *