لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

بیستمین مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود

photo 2023 11 14 00 34 36کانون دانشجویان زرتشتی، از برگزاری بیستمین دوره مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی ویژه‌ی دانش‌آموزان چهارم تا نهم خبر داد.

این دوره از مسابقه کتاب‌خوانی پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت ۱۰ بامداد در دبیرستان فیروزبهرام برگزار می‌شود. دانش‌آموزان زرتشتی پایه چهارم دبستان تا نهم دبیرستان که خواهان شرکت در این دوره از مسابقات هستند، می‌توانند از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی نام‌نویسی انجام دهند.

برای بیستمین مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی، دانش‌آموزان پایه‌های چهارم تا ششم دبستان می‌بایست یکی از دو کتاب «پسرک موش کور روباه و اسب» و «عروسک یک چشم» را برای خواندن انتخاب کنند و دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم نیز یکی از دو کتاب «دختری در اتاق در بسته» و «پیرمرد و دریا» را بخوانند.

مسابقه کتاب و کتابخوانی به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی با آرمان علاقه‌مندساختن کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود بر هموندان کانون دانشجویان زرتشتی،
    پرسش من از شما بزرگواران، چرا این همه مسابقه؟ این همه رقابت و تلاش برای برتر از دیگران بودن ما را به کجا رسانده و به کجا خواهد رساند؟ آیا دستاورد برگزاری بیست دوره مسابقه کتاب خوانی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در هازمان زرتشتی بوده است؟
    شناخت راستی و نیکی نیازمند دانستن و آموختن است. آموختن نیازمند خواندن با آرامش، اندیشیدن و هم‌اندیشی است. آیا برگزاری مسابقه و دست یافتن به برتری بر دیگران، شکست دادن و شکست خوردن آرامش‌بخش است؟
    چشم‌براه پاسخ شما بزرگواران هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-03-01