برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری در خانه نرگس

انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران نمایشگاه فرهنگی-هنری ویژه هم‌کیشان را برگزار کرد.

خانه نرگس 25 اسفند 1402 از ساعت 11 تا 19 میزبان هنردوستان بود. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از خوراکی‌های خانگی، دست‌سازه‌های کاربردی و تزیینی، گلدان‌های سنبل و لاله و بوی خوش برای فروش به نمایش گذاشته شد بود.

فرتور از آناهیتا عبد شریف‌آبادی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *