دیدار نوروزی در شاه‌ورهرام ایزد کرمان

 زرتشتیان کرمان، بامداد نخستین روز سال نو با نیایش در شاه‌ورهرام ایزد، دیدار‌ها را تازه کردند.
شاه‌ورهرام ایزد کرمان در روز نخست فرودین‌ماه 1403 خورشیدی، برابر با اورمزد روز 3762 زرتشتی میزبان شادباش نوروزی زرتشتیان بود. در ادامه تصاویر را می‌بینید:

فرتــورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *