لوگو امرداد
هیات اجرایی یزد برگزار کرد

نشست معارفه نامزد نمایندگی زرتشتیان در مجلس یازدهم

نشست معارفه، پرسش و پاسخ با نامزد نمایندگی ایرانیان زرتشتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در تالار ورجاوند آتشکده ورهرام یزد برگزار شد.

نشست پرسش و پاسخ با سخنرانی سهراب فیروزفرد، سرپرست هیات اجرایی انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد. وی درباره‌ی چگونگی اخذ رای، شمار صندوق رای ثابت و سیار نکاتی را بازگو کرد. همچنین از محل صندوق‌های رای سیار و ساعت پایان رای‌گیری گفت. سپس از باشندگان درخواست کرد تا پرسش‌های خود را از نامزد نمایندگی در مجلس بپرسند.

اسفندیار اختیاری، نامزد نمایندگی زرتشتیان در مجلس یازدهم، با یادآوری اهمیت جایگاه نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، همه‌ی زرتشتیان را به شرکت در انتخابات و رای دادن ‌سفارش کرد. در ادامه به پرسش‌های باشندگان در زمینه‌ی چگونگی استخدام زرتشتیان، زمین‌های مارکار، موقوفات یزد و جشن‌های سده و زادروز اشوزرتشت و دیگر قانون‌های زرتشتیان پاسخ گفت.

نشست پرسش و پاسخ با نامزد نمایندگی زرتشتیان در انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس با باشندگی شماری از همکیشان، ۸ هموند هیات‌ اجرایی انتخابات حوزه زرتشتیان یزد و اسفندیار اختیاری، نامزد نمایندگی زرتشتیان آدینه 25 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی برگزار شد.

 

0 1
موبد مهربان آفرین

1 31

2 30

3 29

4 31

5 30
اسفندیار اختیاری، نامزد نمایندگی زرتشتیان در مجلس یازدهم

6 31

7 30

7 1 2
سهراب فیروزفرد، سرپرست هیات اجرایی

8 31

9 28

10 33

11 33
محل و ساعت حضور صندوق‌های رای سیار

فرتورها رسیـده است.
4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09