آغاز دوره‌ی جدید شاهنامه‌شناسی در سازمان فروهر

کمیسیون دینی سازمان جوانان زرتشتی تهران از آغاز دوره جدید شاهنامه‌شناسی با آموزش بابک سلامتی خبر داد.

پیرو آگاهی‌رسانی سازمان جوانان زرتشتی تهران، نشست شاهنامه‌شناسی به استادی بابک سلامتی هر هفته پنجشنبه‌ها در سازمان فروهر برگزار می‌شود.

این رشته نشست‌ها رایگان است و از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷:۱۵ به درازا خواهد کشید.

سازمان فروهر از از زرتشتیان علاقه‌مند دعوت کرده مشخصات خود (نام و نام خانوادگی،شماره تماس ) را به شماره واتساپ ۰۹۹۶۵۰۹۶۵۰۵ بفرستند.

پیشتر برنامه آشنایی با آموزه‌های اشوزرتشت، پیامبر ایرانی نیز آگاهی‌رسانی شده بود که پنجشنبه‌ها پس از نشست شاهنامه‌شناسی برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *