گزارش تصویری

دانش‌آموزان دبستان دینیاری هفته کتاب‌خوانی را گرامی داشتند

دانش‌آموزان دبستان دینیاری با بازدید از کتابخانه زرتشتیان یزد و راه‌اندازی کتابخانه آزاد مدرسه، هفته‌ای را با رویدادهای کتاب‌خوانی گذراندند.

دانش‌آموزان دبستان دینیاری در روز یکشنبه ٢٧ آبان 1403 از کتابخانه زرتشتیان یزد دیدن کردند و در آنجا با توضیحاتی که مهرداد خسرویانی برای آن‌ها بیان کرد با انواع کتاب‌ها آشنا و هموند کتابخانه شدند. در این بازدید گلچهر فلفلی نیز قصه‌هایی از شاهنامه را برای دانش‌آموزان نقالی کرد. به‌پاس سپاس‌گزاری از مهرداد خسرویانی و گلچهر فلفلی یادبودی به آن‌ها پیشکش شد. در پایان نیز از سوی انجمن زرتشتیان یزد از دانش‌آموزان پذیرایی شد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم و سوم، برگزاری مسابقه حل جدول برای دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم، اجرای سرود پایه‌های اول و دوم در صف صبحگاه و گشایش کتابخانه آزاد مدرسه دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود که در دبستان دینیاری اجرا شد.

در ایران از ۲۴ آبان تا دوم آذر به‌عنوان هفته کتاب نام‌گذاری شده است.

فرتـــورها از دبستان دینیاری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *