گزارش تصویری از

آیین گَهَنبار پایان سال در دبیرستان رستم‌آبادیان

آیین گَهَنبار همس پت میدیم گاه در نخستین روز پنجه بزرگ در دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان برگزار شد.

آیین گَهَنبار همس پت میدیم گاه به نامگانه روانشادان رستم‌آبادیان و همسرشان منور برخوردار و اسفندیار تیراندازیان روز شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۳، در تالار اجتماعات دبیرستان دوره نخست رستم‌آبادیان برگزار شد.

آیین اوستاخوانی گَهَنبار را موبدان فرزاد لهراسبی و هرمز خسرویانی بر دوش داشتند.

در این آیین اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان رستم‌آبادیان به سخنرانی پرداخت و از نیک‌اندیشان یاریگر دبیرستان سپاسگزاری کرد.

پیش از آغاز گهنبار باشندگان از اجرای هم‌نوازی بهراد مژگانی و استیون حقیقی و تک‌نوازی فرزاد کیان زاد بهره بردند.

در این آیین به دانش‌‌آموزان هدیه نوروزی که به کوشش انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فراهم آورده شده بود، پیشکش شد.

همچنین به روال هر سال از یاریگران یک سال تحصیلی سپاسگزاری شد. به‌ویژه از شادروان موبد مهربان فیروزگری که یاریگر دبیرستان بود، در این آیین یاد ایشان گرامی داشته شد.

سفره گهنبارموبدان از راست: فرزاد لهراسبی و هرمز خسرویانی بنیانگذاران دبیرستان رستم آبادیان: رستم آبادیان و منور برخوردار اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان رستم آبادیانافشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران تک‌نوازی فرزاد کیان‌زاد مادران بوفه هم‌نوازی بهراد مژگانی و استیون حقیقی

رستم تیراندازیان، هموند انجمن زرتشتیان تهران

مادران بوفه

تفریح دانش‌آموزان پیش از آغاز آیین گهنبار رشید ذهبی، آموزگار تربیت بدنی اردشیر دبستانی، معاون دبیرستان

فرتورها از مهرسام خسروی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. دیدن مدرسه ای که در اون تحصیل کردم، بعد از گذشت حداقل 17 سال از اون زمان، همچنان برام لذت بخش و تداعی کننده روزهای خوش و شادیهای کودکی بود.
    خوشحالم که همچنان همکیشان نسبت به آموزش در مدارس زرتشتی نظر مثبت دارن و برای تمام آموزگاران و نوجوانانمون بهترینها رو در مسیر زیبای زندگی آرزو میکنم.
    دلتنگ و مشتاق دیدار دوباره مدرسه راهنمایی رستم ابادیان هستم.
    شاگرد همیشگی؛
    آرش دری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *