نوروز در آتشکده دولت‌خانه کرمان؛ جشن همبستگی و دیدارها

زرتشتیان کرمان آیین جشن نوروز را در نخستین روز سروش ایزد سال نو، در آتشکده دولت‌خانه برگزار کردند؛ جشنی که با عمو نوروز، دیدارها و شادی همراه بود.

هرسال همکیشان زرتشتی پسین سروش ایزد اول سال نو (هفدهم فروردین‌ماه) در آتشکده دولت‌خانه کرمان گردهم می‌آیند و با عمو نوروز و دادن هدیه به باشندگان و خواندن و شادی نوروز، دیدوبازدید انجام می‌دهند. در پایان هم با شام از باشندگان پذیرایی می‌کنند. در ادامه عکس‌های جشن نوروز 1404 در آتشکده دولت‌خانه کرمان را می‌بینید:

فرتور از مهنوش فرهمند است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *