گزارش تصویری از

سی‌وهفتمین جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی

سی‌و‌هفتمین جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی، به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع در زیارتگاه پیر نارکی برگزار شد.

این آیین شامگاه ورهرام ایزد و امرداد ماه گاه‌شمار زرتشتی برابر با پنجشنبه 16 امردادماه 1404 در زیارتگاه سپندینه پیر نارکی و در تالار شاهرخ و شیرین برگزار شد.

این جشنواره با آرمان تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز زرتشتی سال تحصیلی 1404- ۱403 برگزار شد.

در این آیین بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، خداداد کیانفر، فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد و و راشین جراح، نماینده متولی زیارتگاه پیر نارکی به سخنرانی پرداختند.

در این جشنواره با پیشکش لوح از دانش‌آموزان ممتاز و دانشجویان تازه‌راه‌یافته به دانشگاه سپاسگزاری شد.

پیش از اجرای آیین جشنواره آموزشی پیر نارکی آیین سدره‌پوشی نوبسته‌کشتیان برگزار شد که فرتورهای این آیین را ببنید.


فرتورها از ارشان فرودیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *