داریوش حکیم مدال برنز المپیاد نجوم گرفت

داریوش حکیم دانش‌آموز زرتشتی در مسابقه المپیاد نجوم تابستان 1404 به مدال برنز رسید.

داریوش حکیم فرزند دکتر مهرنوش مهربانی و دکتر انوشیروان حکیم، زاده‌ی 15 دی‌ماه 1386 خورشیدی است.  وی زمانی که دانش‌آموز پایه 11 بود در این المپیاد شرکت کرد و نتیجه آن از سوی باشگاه دانش‌پژوهان جوان به‌تازگی آگاهی‌رسانی شده است. این دانش‌آموز تیزهوش، دوره‌ی ابتدایی را در دبستان جمشیدجم و دوره نخست دبیرستان را در آموزشگاه تیزهوشان علامه حلی گذرانده است. وی اکنون دانش‌آموز پایه 12 دبیرستان دوره دوم تیزهوشان علامه حلی تهران است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

3 پاسخ

  1. شادباش فراوان و مایه افتخار جامعه زرتشتیان هستید .

  2. شادباش بسیار به داریوش جان و خانواده گرامی و جامعه زرتشتی، امیدورارم راهت روشن و پیروزی‌های روزافزون پیش رویت باشد.

  3. جناب حکیم درود بر شما و خانواده گرامی، مایه افتخار جامعه زرتشتی شدید، پیروز و سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *