گرامیداشت سپندارمزگان با سپاسداری از آموزگاران دینی در یزد

هم‌زمان با فرارسیدن جشن سپندارمزگان و روز مادر و زن ایرانی، آیین گرامیداشتی در کلاس‌های دینی زرتشتیان یزد برگزار شد.

به گزارش کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد، در این برنامه که به مناسبت سپندارمزگان برپا شد، از بانوان دبیر به‌پاس تلاش و همکاری در آموزش دینی  دانش‌آموزان با پیشکش گل سپاسگزاری شد. همچنین با سیرُگ، پشمک و شیرینی سنتی یزدی پذیرایی شد. این آیین با باشندگی دانش‌آموزان و دبیرانِ کلاس‌های دینی یزد برگزار شد.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *