آیین گهنبارخوانی سپندارمذگان و روز مادر در درمهر اله‌آباد

انجمن زرتشتیان اله‌آباد به فراخور سپندارمذگان آیین گهنبار توجی را برای سپاسداری از مادران و بانوان برگزار کرد.

گرامیداشت سپندارمذگان و روز مادر و زن، پسین پنج‌شنبه ۳۰ بهمن 1404 در درمهر اله‌آباد برگزار شد. این برنامه با اوستاخوانی موبد پرویز مالی و همازوری گروهی از همکیشان همراه بود. در این آیین، شاهرخ باستانی، فرنشین انجمن زرتشتیان اله‌آباد، در سخنانی از ارشمندی آیین سپندارمزگان سخن گفت و جایگاه مادران و بانوان را پاس داشت.

فرتورها از سرور دهموبد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *