لوگو امرداد
با شرکت در نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی

انجمن زرتشتیان یزد به هنرمندان زرتشتی پیشکش می‌دهد

جشنواره یزدانجمن زرتشتیان یزد در راستای پشتیبانی از  هنرمندان کودک و نوجوان زرتشتی شرکت‌کننده در نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی، به هر یک از آنان هدیه‌ای پیشکش می‌کند.
انجمن زرتشتیان یزد از هنرمندان زرتشتی گروه سنی ٩ تا ١۵ سال دعوت کرده است تا برای شرکت در نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی (owhc)، نقاشی‌هایی با موضوع محله و آیین زرتشتیان به سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد بفرستند  و برای پشتیبانی از این هنرمندان شرکت‌کننده که در راستای شناساندن میراث فرهنگی زرتشتیان می‌کوشند، هدیه‌ای پیش‌کش می‌‌کند.
جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی (owhc) با رویکرد نماد‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و مذهبی شهر یزد بستری مناسب برای فرصت دادن به جوانان در راستای بیان دیدگاه خود درباره‌ی میراث جهانی و همچنین در مورد شهر، فرهنگ و آیین خودشان است. این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود. نقاشی‌های برگزیده برای رقابت با دیگر آثار شهر‌های میراث جهانی به شهر تاریخی بانسکای اسلوواکی فرستاده خواهد شد.
شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی و یا حضوری به نشانی خیابان آیت‌الله کاشانی، روبه‌روی پارک هفتم تیر، دبیرخانه‌ی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، واحد مدیریت گردشگری بفرستند.
واپسین زمان ارسال آثار شنبه ١١ امردادماه ١٣٩٩ خورشیدی است. دوستداران برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانند به تارنمای سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با نشانی yazdfarhang.ir   مراجعه کنند.IMG 20200702 WA0013

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06