لوگو امرداد

نوبت دوم مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تهران در راه است

نوبت دوم مجمع همگانی عادی انجمن زرتشتیان تهران با دستور جلسه‌ی تعیین شده، آدینه 28 شهریورماه برگزار می‌شود.

مجمع همگانی سالیانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران در نوبت دوم، روز اردیبهشت امشاسپند و مهرماه، برابر با آدینه 28 شهریورماه 1399 خورشیدی از ساعت ۱۷ در حیاط دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران برگزار خواهد شد.

دستور جلسه‌ی مجمع بدین‌گونه است:

1-استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی انجمن.
۲- تصویب تراز و بیلان منتهی به پایان اسفندماه ۱۳۹۸.
۳- انتخاب بازرسان (۳ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل)
۴- برخی موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی می‌باشد.

نوبت نخست مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تهران، در تاریخ سه‌شنبه 11 شهریورماه 1399 خورشیدی به حد نصاب باشندگی شمار نیم به اضافه‌ی یک تن از سهام‌داران انجمن (دارندگان کارت شناسایی زرتشتیان از انجمن تهران) نرسید و رسمیت نیافت. نوبت دوم این مجمع در روز مشخص شده با هر شمار باشنده برگزار می‌شود.

همه‌ی همکیشانی که دارای کارت شناسایی زرتشتی صادره از انجمن زرتشتیان تهران هستند می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی در این مجمع شرکت کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. هر زمان که از برگزاری مجمع سخن به میان می آید و یا انتخابات هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران، از دارندگان کارت شناسایی زرتشتی نیز یاد می شود. حال این پرسش پیش می اید چرا یک همکیش هم دارنده کارت انجمن تفت و توابع مقیم تهران باشد و هم از انجمن تهران کارت شناسایی بگیرد؟ تفت و توابع را نمونه گفتم چون در حال حاضر اکثریت دارندگان کارت شناسایی و فعالان انجمن تفت و توابع در انجمن تهران هم دیده می شوند؛ یا هر انجمن دیگری … چرا یک همکیش در چند سازمان و نهاد زرتشتی دارای پست و سمت، در هیات مدیره انجمن تهران نیز باید مسوولیت داشته باشد؟ آیا آن انجمن ها هم به سادگی انجمن تهران برای همکیشان از هر ولایتی کارت شناسایی صادر می کنند؟ دیده شده در یک موردی که بسیار ساده به نظر می رسد و ان هم تقویم همکیشی هم از انجمن تهران و هم از انجمنهای دیگر تقویم گرفته. اینگونه می شود که در جامعه هیچ جهش فکری و رشد ایده پردازی رخ نمی دهد. دستکم همکیشی که قوانین به او اجازه خدمت در همه نهادها را می دهد و در کنار زندگی خانوادگی و مشغله کاری تصمیم به خدمت به جامعه را نیز گرفته است به خود تلنگری بزند و بپذیرد که انرژی خود را بر روی یک موضوع نهادینه کند می تواند خدمت موثرتری را داشته باشد و در یک هیات مدیره به صورت متمرکز کارامدتر خواهد بود. امیدوارم به خود آییم و با تفکر سازنده در خدمت جامعه باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09