لوگو امرداد
نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

نشست‌های غیرعلنی انجمن زرتشتیان تهران ادامه دارد

انجمن زرتشتیان تهراننشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران به مانند چندین نشست پیشین غیرعلنی شد که فرنشین(:رییس) انجمن شوند(:دلیل) آن را گفتن مواردی مهم دانست.

کمیسیون مالی

هزینه‌ی سرویس شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی مهدکودک ‍‍‍پرورش به مبلغ ۲۲ میلیون ریال

کارکرد سرایدار مارکار تهران‌پارس از ۲۸ تیرماه تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی معادل ۶۶ روز به ازای ۲۵۰ هزار ریال جمعا به مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال

هزینه خوابگاه فلفلی یزد بابت قبض‌های برق، تلفن و ملزومات اداری تا تاریخ دوم شهریورماه به مبلغ یک میلیون و ۷۶۱ هزار ریال

بابت‌ هزینه‌های ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۴ خورشیدی ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی دفتر فنی انجمن به مبلغ ۱۹ میلیون و ۹۷۲ هزار ریال

صورت هزینه‌ی کتابخانه‌ یگانگی از ۲۳ خوردادماه تا ۳۱ تیرماه در ۱۰ فقره صورت‌حساب به مبلغ سه میلیون و ۲۹۲ هزار ریال

هزینه‌ی کابل‌کشی و نصب دوربین مدار بسته برای آدریان تهران به مبلغ ۲۲ میلیون و ۳۴۵ هزار ریال

این موارد تصویب شد.

فرهاد کاویانی هموند کمیسیون مالی درباره‌ی برخی اماکن وابسته به انجمن زرتشتیان تهران پرسش کرد که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما برای آن هزینه می‌شود. او برای نمونه از خوابگاه فلفلی یزد نام برد.

افشین نمیرانیان درباره‌ی این گفته‌ی کاویانی افزود که در نشست پیش انجمن درباره‌ی آن گفت‌وگو شده است.

کاویانی درباره‌ی سرویس مهدکودک پرورش پیشنهاد داد تا به گونه‌ای هزینه‌ی آن کمتر شود که میزانیان هموند کمیسیون فرهنگی و آموزش در پاسخ گفت در حال چاره‌اندیشی درباره‌ی آن هستند.

 

کمیسیون خدمات:

 با درخواست انجمن خیریه درمانی برای برگزاری انتخابات بازرسی این انجمن در تاریخ ۱۶ و ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی در تالار بالای پذیرایی خسروی موافقت شد.

این مورد تصویب شد.

با صورت هزینه‌ی مارکار تهران‌پارس به مبلغ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در تابستان ۱۳۹۵ خورشیدی موافقت شد.

فیروزه ماوندادی هموند کمیسیون خدمات درباره‌ی این مصوبه گفت فهرستی از سوی مسوول مارکار درباره‌ی سم‌پاشی، پرداخت به مامور اداره‌ی برق در حضور نماینده‌ کانون دانشجویان زرتشتی، تخلیه و جابه‌جایی کلیه‌ی وسایل شاه‌ورهرام ایزد بابت رنگ‌آمیزی، نصب کلید مینیاتوری کنتور برق و تعویض لوله بابت ترکیدگی لوله در جام جان‌باختگان فراهم شده و در اختیار انجمن قرار گرفته است.

این مورد تصویب شد.

کمیسیون خدمات همچنین از کورش ساسانی به شوند خریداری سه صندوق رای‌گیری شفاف برای انتخابات‌های انجمن سپاس‌داری کرد.

 

کمیسیون روابط عمومی:

بنا به درخواست یکی از همکیشان که درخواست تخفیف کلی برای هزینه‌ی سرویس مدرسه را داشت، موافقت شد.

این مورد تصویب شد.

با درخواست یکی از همکیشان که درخواست تخفیف ۵۰ درصدی برای هزینه‌ی نام‌نویسی درمهدکودک پرورش موافقت شد.

این مورد نیز مصوب شد.

کمیسیون روابط عمومی در بخش گزارش خود از رسیدن نامه‌های حقوقی به این روابط عمومی خبر داد و افزود که از وکیل‌های انجمن درخواست کرده‌ایم تا این نامه‌ها را پاسخ دهند و هزینه‌ی آن را بگیرند.

رستم خسرویانی فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی این مورد گفت که مشاور انجمن زرتشتیان تهران علی سرتیپی است و تمامی نامه‌ها را پاسخ می‌دهد.

 

کمیسیون ساختمان:

اورنگی هموند پیشین انجمن زرتشتیان تهران در گزارشی درباره‌ی چهار پروانه‌ی ساخت در یک سال سخن گفت. او در این‌باره گفت: «دو پروانه از چهار پروانه‌ای که دریافت کرده‌ایم به پایان رسیده است، یکی از پروانه‌های ساخت برای زمینی با اسکلت فلزی است و پروانه‌ی دیگر برای تخریب ساختمانی است که مردم در آن ساکن هستند و فعلا ساخت و ساز را به تاخیر انداخته‌ایم و پروانه را یک نوبت دیگر تمدید کردیم.»

اورنگی درباره‌ی فرصت پروانه افزود که مهلت آن روبه پایان است و بهتر است هر چه زودتر درباره‌ی آن اقدام شود.

افشین نمیرانیان درباره‌ی موردی که از سوی اورنگی یادآوری شد گفت که پاکت‌های مناقصه برای زمین‌های کیخسروی و خرمن گیو دریافت شده است و درباره‌ی آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

افزایش سقف هزینه‌ برای بازسازی سقف آشپزخانه‌ی مارکار تهران‌پارس از ۳۰ میلیون ریال به مبلغ ۴۵ میلیون ریال

این مورد مصوب شد.

مورد دیگر کمیسیون ساختمان افزایش سقف هزینه برای تعمیر شاه‌ورهرام ایزد مارکار تهران‌پارس از ۵۰ میلیون ریال به ۵۶ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال بود که پس از گفت‌وگو قرار شد در نشست بعدی انجمن مطرح شود.

گزارش کمیسیون ساختمان درباره‌ی تشکیل کمیسیون معاملات برای ساختمان‌های کیخسروی و خرمن گیو بود. فرهی‌فر در این‌باره گفت: «۳۱ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی کمیسیون معاملات برای بررسی پاکت‌های مناقصه‌ تشکیل شد و به زودی پیمان‌کار برگزیده اعلام می‌شود.»

 

کمیسیون فرهنگی:

مصوب شد مبلغ ۱۰ میلیون ریال مبلغ تنخواه برای هزینه‌ی صبحانه و ناهار در اختیار مهدکودک پرورش قرار گیرد که این مورد تصویب شد.

کامبیز میزانیان در این‌باره گفت از تعداد ۳۳ نونهال مهدکودک پرورش ۱۷ تن برای ناهار در مهدکودک هستند که هزینه‌ی ناهار و صبحانه از خانواده‌ها گرفته خواهد شد، همچنین آشپز نیز از همکیشان است.

خسرویانی در این‌باره گفت که نوع خوراکی که در اختیار کودکان قرار می‌گیرد مهم است که نمیرانیان هموند کمیسیون فرهنگی از استفاده از برنامه‌ی خوراکی سازمان بهزیستی خبر داد.

مورد دیگر کمیسیون فرهنگی درباره‌ی توری کشی باغچه آدریان بزرگ به مبلغ پنج میلیون ریال بود که به تصویب رسید. این توری‌ها پلاستیکی است.

نشست چهل‌ویکم گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه آغاز شد و در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه غیرعلنی شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. دوستان انجمنی، خبرهایی از گوشه و کنار درباره آنچه به تازگی در جلسات غیر علنی مطرح می شود به گوش می رسد که خوشایند نیست. حق جامعه است که بداند حتی اگر خبرهای خوبی در پیش نباشد بهتر است شفاف سازی کنید تا جلوی شایعاتی که می سازند گرفته شود. پنهان کاری دردی را دوا نمیکند شاید فقط تسکین دهنده باشد.

  2. از آقای فرهاد کاویانی بابت دقتشان سپاسگزارم.
    خوابگاه فلفلی توسط مسئولش(بعبارتی کارمند انجمن )بدون اجازه از کارفرما از 95/4/20تا95/6/20 بمدت دوماه خوابگاه را تعطیل کرده و مخارج محل تعطیل را برایتان فرستاده
    و باعث شده دانشجویان بعلت نداشتن مکان حق انتخاب و گرفتن ترم تابستانه نداشته باشند مسئولیت این عمل بعهده انجمن است که فقط جلسات غیرعلنی برگزار میکند و مسئول کمیسیون نیز هیچگونه اقدامی نمیکند.

  3. اقلا مساله رای گیری با صندوق های جدید شفاف شد. ایکاش همه مسائل انجمن به این سادگی شفاف و علنی میشد

  4. در عجبم از همکیشی که سپاسگزاری کرده اند از اقای کاویانی.. این همان مورد عدم شفاف سازی میباشد که بمدت 17 سال همیشه در فصل تابستان بدلیل گرمای هوا هیچ دانشجویی ترم تابستانه نمیگرفته و این حرکت مسئول خوابگاه نه بدون اجازه که با دستور مستقیم آقای دکتر خسرویانی بوده و بدانید خوابگاه بدلیل نبود دانشجو این ترم تعطیل شد حالا برخی دنبال مخارج ان اعم از ابونمان اب و برق و گاز … میباشند . لطفا موشکافی در مورد مسایل کلان که در جلسات غیرعلنی هم مطرح نمیشود و تنها از ما بهتران و مشاور حقوقی وعضو قبلی انجمن میدانند انجام دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07