لوگو امرداد

پیشکش تبلت از دهش گهنبار انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران

tablettaftانجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران، از دهش گهنبار همکیشان، شماری تبلت را در راستای برآوردن نیاز آموزش مجازی دانش‌آموزان به مدارس زرتشتی پیش‌کش کرد.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران، با برگزار شدن کلاس‌های آموزشی مدارس به گونه‌ی مجازی و در پی آن بایستگی داشتن گوشی‌های هوشمند و یا تبلت برای آموزش مجازی، این انجمن برآن شد تا در راستای برآوردن این نیاز آموزشی دانش‌آموزان، در فراهم کردن بخشی از تبلت‌های مورد درخواست مدارس زرتشتی، همراه شود. در این راه ده دستگاه تبلت مناسب و با کیفیت، تهیه و برای بهره‌مندی دانش‌آموزان دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم و دبستان دخترانه‌ی گیو در اختیار این مدارس زرتشتی گذاشته شد.

هزینه‌ی تهیه‌ی تبلت‌ها از محل فَند‌های گهنباری پرداخت شده است که دهشمندان به نامگانه‌ی درگذشتگان خود به انجمن تفت و توابع مقیم تهران سپرده‌اند ولی آیین گهنبار در پی فراگیری بیماری کرونا از آغاز سال 1399 خورشیدی، مجازی و بدون حضور همکیشان برگزار شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. از کسانی شویم که جهان را تازه و آبادان می گردانیم
    با درود و سپاس از گردانندگان انجمن تفت و توابع مقیم تهران که هزینه مراسم های آیینی زرتشتیان که به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری آن نیست را در راه آموزش مجازی دانش آموزان زرتشتی استفاده کردند.بشود که با یاری خیراندیشان، تا پایان بیماری کرونا، این راه ادامه یابد. نام نیکتان همواره پایدار باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06