لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

نشانی پیوند با وبینار جادی میرمیرانی

کانون دانشجویان زرتشتی زیگزاگ 768x746 1کانون دانشجویان زرتشتی نشانی پیوند با وبینار جادی میرمیرانی در هفدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور را به آگاهی رساند.

«از زیگزاگ رفتن نترسین» عنوان سخنرانی جادی میرمیرانی، مهندس مخابرات و کامپیوتر، پادکستر و علاقه‌مند حوزه‌های لینوکس، پایتون و دنیای آزاد است. این برنامه فردا، پنجشنبه 24 مهرماه 1399 خورشیدی ساعت ١٨ در اسکای روم کانون دانشجویان زرتشتی برگزار خواهد شد. همکیشان برای شرکت در وبینار می‌توانند از نشانی https://bit.ly/2GWPUQ2 پیوند بگیرند. پس از انتخاب گزینه‌ی میهمان، نام و نام‌خانوادگی خود را وارد کنند. (تنها با نام و نام‌خانوادگی خود وارد شوید). نشانی پیوند 15 دقیقه پیش از آغاز برنامه، فعال خواهد شد.
همچنین فضای گفت‌وگو در زمان برنامه به‌جز دقیقه‌های پایانی، بسته خواهد بود و با توجه به اینکه زمان زیادی از برنامه به پرسش و پاسخ اختصاص داده خواهد شد، برای مطرح کردن پرسش‌های خود بایسته است، نام و نام‌خانوادگی خود را به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_id@) بفرستید تا دسترسی میکروفون برای شما فعال شود و چنانچه از راه پخش زنده‌ی اینستاگرام، برنامه را پیگیری می‌کنید، پرسش خود را مطرح کرده تا در برنامه به گفت‌وگو گذاشته شود.

نکته‌ی شایان گفتن این است که تنها به همکیشان و نام‌های ثبت شده امکان دسترسی به میکروفون داده خواهد شد.

«از زیگزاگ رفتن نترسین» عنوان سخنرانی جادی میرمیرانی، مهندس مخابرات و کامپیوتر،

پنجشنبه 24 مهرماه 1399 خورشیدی ساعت ١٨ در اسکای روم کانون دانشجویان زرتشتی

همکیشان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از نشانی https://bit.ly/2GWPUQ2 پیوند بگیرند

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30