لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

نشانی پیوند با وبینار دکتر مهربد خانی‌زاده؛ پژوهشگر زبان اوستایی

کانون مهربد خانی زادهکانون دانشجویان زرتشتی نشانی پیوند با وبینار دکتر مهربد خانی‌زاده پژوهشگر زبان اوستایی، را به آگاهی رساند.

در راستای برنامه‌های بیست‌و‌هفتمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره (نخستین دوره مجازی)، امروز، شنبه 26 مهرماه 1399 خورشیدی از ساعت 19 وبینار با عنوان اوستاشناسی در میان ایرانیان دوره‌ی باستان و میانه در فضای اسکای روم برگزار می‌شود. دکتر مهربد خانی‌زاده، پژوهشگر پسا‌دکتری زبان اوستایی در دانشگاه لندن، به واکاوی و بیان نشانه‌ها از ژرف‌نگری اوستاشناسی در میان ایرانیان و زرتشتیان دوره باستان و میانه به ویژه در میان هزاره‌ی نخست پیش از میلاد می‌پردازد.

مهربد خانی‌‌زاده پایان‌نامه‌ی دکترای خود را در دانشگاه لندن در زمینه‌ی متن پهلوی یسنا ۹ بندهای ۱ تا ۱۵ در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ خورشیدی) به پایان رساند. موضوع پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد او در رشته‌ی ادیان دانشگاه لندن (۲۰۱۳ میادی یا ۱۳۹۲ خورشیدی) و زبان‌های باستان (۱۳۸۹ خورشیدی) دانشگاه بهشتی به ترتیب «بررسی سنت انتقال اوستا» و «گردآوری و ثبت ادبیات شفاهی زرتشتیان ایران» است.

همکیشان می‌توانند برای بهره‌مندی از این سخنرانی از نشانی https://www.skyroom.online/ch/shahryar79/sokhanran-kilidi در فضای اسکای روم با برنامه پیوند بگیرند و یا از پخش زنده‌‌ی سخنرانی در رویه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی این وبینار را پیگیری کنند. لینک 15 دقیقه پیش از آغاز سخنرانی فعال و پیوند برقرار می‌شود.

وبینار دکتر مهربد خانی‌زاده پژوهشگر زبان اوستایی

امروز، شنبه 26 مهرماه 1399 خورشیدی از ساعت 19 در فضای اسکای روم

نشانی اسکای روم: https://www.skyroom.online/ch/shahryar79/sokhanran-kilidi

نشانی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی: instagram.com/kdzir

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09