لوگو امرداد

نودانشجویان زرتشتی پذیرفته‌شده در دانشگاه‌های سراسری کشور

سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 99 را در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، زبان و علوم انسانی را منتشر کرد و دانش‌آموزان زرتشتی به موفقیت دست یافتند. «امرداد» بر آن است تا نتیجه‌ی کوشش‌ها و راهیابی به دانشگاه‌های سراسری کشور را بازتاب دهد

آریانا نجمیآریانا نجمی، رشته‌ی مدیریت مالی دوره‌ی روزانه دانشگاه یزد پذیرفته شده است. در آزمون سراسری 1399 رتبه‌ی 1015 گروه آزمایشی علوم‌انسانی را به دست آورده است.

آریانا، فرزند آناهیتا درست و اسفندیار نجمی دوره‌ی متوسطه دوم را دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا یزد گذرانده و با معدل 19/4 در رشته‌ی علوم‌انسانی فارغ‌التحصیل شده است. مهارت بیشتر در حفظ کردن و به یاد سپردن مطالب، انگیزه‌‌ای برای گرایش او به رشته‌ی علوم‌انسانی شد.
آمادگی برای کنکور را از تابستان گذشته آغاز کرده، روزهای فعال در دبیرستان مدتی برابر با 5 ساعت و روزهای تعطیل تا 8 ساعت به خواندن کتاب درسی و فراگیری نکات تست‌زنی آن درس اختصاص داده و از مشاوره‌ی درسی بهره نگرفته است.

وی به دانش‌آموزانی که برای آزمون سراسری سال آینده آماده می‌شوند، می‌گوید: در این روزهایی که دانش‌آموزان در خانه هستند زمان آزاد بیشتری برای درس خواندن در اختیار دارند. با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند به بهترین نتیجه برسند. هیچ وقت از تلاش دست نکشند.

آریانا افزون بر موفقیت در تحصیل، هنرمند نوازنده‌ی ویولن در زمینه‌ی کلاسیک و سنتی است و در چند دوره جشنواره‌ی موسیقی شرکت کرده است. تمرین موسیقی را در کنار درس خواندن، پیگیری می‌کند و به این راه ادامه می‌‌دهد.

 

نجمیبهار بهشاد، رشته‌ی مهندسی معماری دوره‌ی روزانه دانشگاه یزد پذیرفته شده است. در آزمون سراسری 1399 رتبه‌ی 1647 گروه آزمایشی علوم‌ریاضی فیزیک را به دست آورده است.

بهار، فرزند پریسا نجمی و جمشید بهشاد زاده 1380 دوره‌ی متوسطه دوم را دبیرستان نمونه دولتی الزهرا یزد گذرانده و در رشته‌ی ریاضی فیزیک با معدل 19/15 فارغ‌التحصیل شده است. او برای آمادگی در آزمون سراسری مشاور آموزشی نداشته و خودش برنامه‌ی درسی هفتگی را بیشتر برپایه‌ی آزمونی که در پیش داشته تنظیم می‌کرده است. بهار سپاسگزار خانواده است که او را در این راه و رسیدن به هدف یاری کردند.

او به دانش‌آموزانی که برای آزمون سراسری سال آینده آماده می‌شوند، می‌گوید: نخست از همه، به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید و درگیر مسایل حاشیه نشوید. حتما از خواسته و هدف دلخواه آگاه شوید و بدانید به چه هدفی می‌خواهید دست پیدا کنید و با امیدواری به آرمان خود برسید.

همکیشان می‌توانند از راه‌های ارتباطی هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 موفقیت‌های خود را بازتاب دهند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05