لوگو امرداد

دومین بخش ارایه جنبی نوشتار در راه است

بخش دوم ارایه جنبی نوشتار همایش علمی زرتشتیان دومین بخش از ارایه‌ی جنبی نوشتار هفدهمین همایش علمی زرتشتیان با 4 سخنرانی در فضای اسکای‌روم پیگیری می‌شود.

جاوید نریمان، نیما خادمی، مهتا مالی و درسا بزرگی‌چم سخنرانان بخش دوم ارائه جنبی نوشتار همایش علمی زرتشتیان هستند.

عنوان سخنرانی‌ها بدین‌گونه است:

  1. هوش مثبت‌نگر با ارایه‌ی جاوید نریمان
  2.  Influence of YouTube on our Life با ارایه‌ی نیما خادمی
  3. داستان شخصیت‌ها، مسیر رشدشان، مشکلات احتمالی‌شان با ارایه‌ی مهتا مالی
  4. علم یا فن؟ با ارایه‌ی درسا بزرگی‌چم

دوستدارانی که خواهان پیگیری ارائه‌‌‌های دومین بخش جنبی نوشتار هستند می‌توانند، آدینه ١۶ آبان‌ماه 1399 خورشیدی ساعت ١٨ درفضای اسکای‌روم این برنامه را همراهی کنند. نشانی پیوند با برنامه چند روز پیش از آغاز برنامه آگاهی‌رسانی خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که با برنامه پیوند می‌گیرند، در پایان برنامه با امتیازهایی که به ارائه‌دهندگان می‌دهند در تعیین نتیجه‌ی برندگان موثر خواهند بود. شیوه‌ی امتیاز‌دهی همانند بخش نخست جنبی نوشتار است.

 سیستم امتیازدهی:

پس از ورود به skyroom و وارد کردن نام کاربری خود، این نام کاربری و ایمیل خود را در مدت زمان برگزاری برنامه به شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی بفرستید، سپس در پایان برنامه پیوند (:لینک) امتیازدهی از راه شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی برای شما فرستاده خواهد شد. برای امتیاز دادن لازم است تا نام کاربری و ایمیلی که در آغاز فرستاده‌اید را وارد کرده و سپس از ۰ تا ۵ به هر یک از ارائه‌ها امتیاز دهید.
فرم نظر‌سنجی افراد با استفاده از ایمیل و نام کاربری، بررسی می‌شود. هر فرد نیز تنها دارای یک حق رای است. همچنین فرم نظرسنجی افرادی تنها زمانی به بررسی گذاشته می‌شود که دستکم در ۶۰٪ برنامه حضور داشته باشد. مدت زمان حضور در محیط برگزاری ثبت می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30