لوگو امرداد

فراخوان بخش اصلی ارایه نوشتار همایش علمی زرتشتیان منتشر شد

فراخوان بخش اصلی ارایه نوشتارکانون دانشجویان زرتشتی فراخوان بخش اصلی نوشتار هفدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور را منتشر کرده است.

موضوع هرساله بخش اصلی نوشتار پیرامون «پژوهش‌های علمی در راستای پیشرفت جامعه زرتشتی» است. این بخش از همایش علمی با هدف بررسی جامعه‌ی زرتشتی از دیدگاه‌های گوناگون و راهکارهایی برای پیشرفت جامعه برگزار می‌شود. پژوهش‌ها می‌تواند با رویکرد گردشگری، مهاجرت، فرهنگ‌وهنر، سرمایه و پتانسیل جوانان، سیستم آموزش دینی و بهبود آموزشگاه‌های زرتشتی، استفاده از اماکن زرتشتی، انجمن‌ها و سازمان‌های زرتشتی و یا کرونا و سختی‌های آن را دربر بگیرد. در بخش اصلی نگارش نوشتار بسیار بااهمیت‌تر و هم‌ارزش با نحوه‌ی ارایه‌ی مقاله است.
همکیشانی که خواستار شرکت در بخش اصلی نوشتار هستند تا تاریخ ٣٠ آذرماه 1399 خورشیدی زمان دارند تا طرح اولیه‌ی مقاله‌‌ی خود را بفرستند. زمان برای ارسال مقاله‌ی نهایی تا تاریخ ١۵ بهمن‌ماه اعلام شده است.
از پیوند (:لینک) همایش علمی می‌توانید نام‌نویسی در بخش اصلی نوشتار را انجام دهید. شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_id@) برای پاسخگویی به پرسش‌ها در دسترس است.

 فراخوان بخش ارایه‌ی اصلی نوشتار:canvas1صcanvas2صcanvas3ص

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30