لوگو امرداد
فراخوان سازمان زنان زرتشتی به مناسبت جشن سپندارمزگان

پیامی برای سپاسداری از بانوان

WhatsApp Image 2021 01 04 at 12.10.33سازمان زنان زرتشتی همه همکیشان را فراخوانده تا به فراخور جشن سپندارمزگان و بزرگداشت روز زن پیام ویدیویی برای سپاس از بانوان بفرستند.

پیرو آگاهی‌رسانی سازمان زنان زرتشتی، همکیشان می‌توانند با فرستادن پیام ویدیویی با موضوع «اگر می‌خواستید در سپاس از مادر، همسر، خواهر یا دختر خود جمله‌ای بگویید، چه بود؟» مانند گذشته جشن سپندارمزگان را همراهی کنند.
در این راستا بایسته است، همکیشان پیام‌های کوتاه یک تا 3 جمله‌ای سپاس از بانوان را در قالب فیلم ویدیویی تا ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹9 خورشیدی در واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۷۱۷۸۱۹۳۸ بفرستند تا در برنامه‌ی مجازی این جشن که از اینستاگرام امرداد و برساد پخش می‌شود، شرکت داده شوند. به برترین‌ها، به نامگانه‌ی مادر سازمان، روانشاد پروین مهربانی زردشتی، یادبودی پیشکش می‌شود.
سازمان زنان زرتشتی جشن سپندارمزگان را روز سپندارمزد و اسفندماه در گاهشمار زرتشتی برابر با چهارشنبه ۲۹ بهمن 1399 خورشیدی در فضای مجازی با همکاری تارنمای امرداد و برساد برگزار می‌کند.

جشن سپندارمزگان یا اسفندگان، جشن نکوداشت جایگاه زن در دین زرتشتی است که برپایه‌ی سالنمای رسمی کشور این جشن در ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30