لوگو امرداد

بانك پاسارگاد از رونمایی كتاب «رنج‌ و رنگ» پشتیبانی میكند

بانک‌ پاسارگاد در راستای خویشكاری(:مسوولیت‌)های اجتماعی از چاپ کتاب «رنج و رنگ» که به روایت زندگی استاد حسین بهزاد، پدر مینیاتور معاصر ایران می‌پردازد، پشتیبانی می‌كند.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک ‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: کتاب ارزشمند«رنج و رنگ» به بررسی شخصیت استاد حسین بهزاد، پدر مینیاتور معاصر ایران و روایت زندگی او، به قلم محمدرضا اسدزاده، نویسنده، مولف و فعال فرهنگی، می‌پردازد. همچنین در این کتاب که به تایید کمیسیون ملی یونسکو نیز رسیده‌است، آثار مینیاتور خارج شده از ایران و موجود در موزه‌های فرانسه و آمریکا و نیز یادمان‌های موجود در ایران به چاپ رسیده‌است. وی افزود: این اثر در 400 رویه(:صفحه)، در قطع رحلی گلاسه طلاکوب و نقره‌کوب با قاب و جلد گالینگور چاپ شده‌است.

 وی در دنباله گفت:بنا است این کتاب در آیینی كه در تاریخ 24 آبان 1395، در دانشگاه خاتم با باشندگی(:حضور) استادان، اندیشمندان و هنرمندان برگزار می‌شود، رونمایی شود.  
وی در پایان با یادآوری به توجه وی‌یژه بانک‌ پاسارگاد به خویشكاری‌های اجتماعی‌اش افزود: بانک‌پاسارگاد با توجه به رسالت‌های اجتماعی خود، گام‌های موثری را برای بالابردن کیفیت فرهنگ و هنر، همچنین پشتیبانی از هنرمندان برداشته‌است. در این زمینه می‌توان از چاپ کتاب قرآن طباخ، چاپ کتاب نفیس شاهنامه شاه‌طهماسبی و پیشكش آن به دانشگاه‌ها و اندیشمندان، گردآوری آثار هنرهای تجسمی هنرمندان معاصر در موزه پاسارگاد و … یاد کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09