لوگو امرداد

مجمع همگانی انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر یزد برگزار شد

نوبت دوم مجمع همگانی عادی سالیانه انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر یزد در گردش پنجم، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ی بهداشتی و مراقبت‌های بایسته در تالار همایش شهید رستم آذرباد برگزار شد.
گردانندگان مجمع همگانی شاه‌‌بهرام بهمردی کلانتری (فرنشین)، رستم شهریاری کلانتری (جانشین فرنشین)، نرجس نودینی مزرعه‌کلانتر و مهران منوچهری انتخاب شدند. در آغاز خداداد منوچهری، فرنشین انجمن زرتشتیان مزرعه‌کلانتر در گردش پنجم، با خوش آمدگویی به همکیشان باشنده، با توضیح این مساله که با توجه به شرایط بیماری کرونا جلسات انجمن کمتر تشکیل شده ولی کارها و امور جاری انجمن انجام شده، گزارش کارهای انجام شده و عملکرد در این مدت را به آگاهی رساند. در ادامه، ارایه‌ی گزارش مالی و عملکرد مالی بود که فرخ ایزدی، بازرس انجمن زرتشتیان مزرعه‌کلانتر به آگاهی رسانید. امور جاری انجمن و امور مالی انجمن مورد تایید مجمع قرار گرفت.
با توجه به اینکه مجمع همگانی طبق اساسنامه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری است مواردی که مورد درخواست اهالی این روستای زرتشتی‌نشین است مطرح شد که مورد رسیدگی قرار گرفت. درباره‌ی اماکن عمومی مانند آب انبار، حمام، مدرسه زیارتگاه عمومی طبق مفاد اساسنامه انجمن تحت نظارت و سرپرست انجمن‌هاست که مصوب شد همچنان اماکن زیر نظر انجمن بوده و در حفظ و نگهداری آنها کوشش کنند. درباره‌ی راهی که وجود نداشته و بدون تصویب و نظرخواهی توسط عده‌ای در دست ایجاد است مورد مخالفت قرار گرفت به‌ویژه کسانی که در این رویداد زمین‌های کشاورزی آنها از بین می‌رود. مصوب شد تا مخالفت اهالی همراه با تهیه استشهادیه به مقامات مسوول اطلاع داده شود و انجمن پیگیری کند. سپس با رای‌گیری انجام شده، دولت منوچهری کلانتری بازرس اصلی و فرخ ایزدی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. نشست مجمع همگانی انجمن زرتشتیان مزرعه‌کلانتر یزد آدینه 22 اسفندماه 1399، ساعت 10 بامداد آغاز شد و ۱۱:۳۰ پایان یافت. آقای دهقان نماینده فرمانداری نیز در جلسه حضور داشت.

1 13 2 11 3 11 4 12 5 11 6 10 7 8 8 9 9 10 10 9 11 9 12 9 13 9 14 9 15 8 16 9 17 8 18 9 19 9

فــرتــــــورها از فیـــروزه منـــوچهری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. سپاسگزار.
    خداداد منوچهری را در سفری به مزرعه کلانتر شناختم. انسانی شریف و زحمت‌کش است. چنین خادمانی در این جامعه افزون باد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09