لوگو امرداد

درخشش هنرمندان زرتشتی در نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری»

khordadنمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» نوشته‌ی محمد چرم‌شیر با همکاری بابک جمشیدی، چیستا جمشیدیان و سپهر قدردان هنرمندان زرتشتی، 17 خوردادماه به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، بابک جمشیدی در جایگاه دستیار کارگردان با حسن طبیب‌زاده، کارگردان نمایش همکاری می‌کند. بابک جمشیدی زاده‌ی سال 1373، از تجربه‌ی کاری او می‌توان گفت، چند سالی است در کانون دانشجویان زرتشتی به صورت گروهی و با همکاری دانشجویان کانون به طراحی و اجرای نمایش‌هایی در قالب پرفورمنس‌‌های فرم_موسیقی گاهی با ترکیب تکنولوژی در برنامه‌های گوناگون پرداخته است. این‌بار در تجربه‌ا‌ی متفاوت به دستیار کارگردانی مونولوگی کمدی-درام رو آورده است.

چیستا جمشیدیان، طراح چهره‌پردازی این نمایش را بردوش دارد. او توانمندی و آگاهی‌های خود را منطبق با سبک اجرای نمایش بر چهره بازیگر نشان می‌دهد. چیستا جمشیدیان دوره‌ی هنر چهره‌پردازی را گذرانده و سال 97 نخستین تجربه‌ی چهره‌پردازی را به اجرا درآورده است. آشنایی با هنرمند چهره‌پرداز را در پست امرداد بخوانید.

سپهر قدردان عکاس صحنه نمایش است. قدردان هنرمند 25 ساله نزدیک به 12 سال است که به هنر عکاسی رو آورده و از 5 سال گذشته به گونه‌ی حرفه‌ای و مستقل به عکاسی می‌پردازد و در زمینه‌های عکاسی تجاری و هنری تجربه‌های متفاوتی دارد.

نمایش مونولوگ کمدی_درام «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» با بازی و آهنگسازی و اجرای موسیقی حسن طبیب‌زاده از 17 خوردادماه 1400 به روی صحنه می‌رود. این نمایش به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی حسن طبیب‌زاده در تماشاخانه هیلاج با زمان نمایش 40 دقیقه اجرا می‌شود.

در چکیده‌ی نمایش آمده: «نشسته است و با چشمانش لبخند می‌آورد. اسبش ترانه‌ای می‌خواند. شاید در این ایستگاه از تاریخ پیاده شدیم.
.
.
توی مدارک کشف شده از شوروی سابق، یکی از رازهای یازده سپتامبر این‌جوری نوشته شده؛ اون هواپیما خلبانش بهرام رادان بود و مسافراش الیزابت تیلور و شهرام شب پره ….»

دست‌اندرکاران این اثر، محمد چرم‌شیر: نویسنده، کارگردان: حسن طبیب‌زاده، بازیگر: حسن طبیب زاده، بابک جمشیدی: دستیار کارگردان، طراح گریم: چیستا جمشیدیان، تیزر: محمدرضا باصری، طراحی ذهنی: مبینا رستمی، طراح پوستر: سینا گلشن، عکاس صحنه: سپهر قدردان، ندا مرادی، ویدیو آرت: یاسین سلطانی، موشن گرافیک: جمال بلوکیان، تدوین: الهام مهدوی، منشی صحنه: الناز رحمتی و مجری طرح: گروه کندو هستند.

بلیت نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری»، تماشاخانه هیلاج، را می‌توانید از تارنمای تیوال به نشانی www.tiwall.com اینترنتی خریداری کنید. تماشاخانه هیلاج در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، پلاک ۲۲ واقع شده است. برای هماهنگی و دریافت آگاهی بیشتر شماره تماس ۸۸۵۱۸۵۱۵ پاسخگو است. نمایش، «همه چیز می گذرد تو نمی گذری» خورداد و تیرماه 1400 بر روی صحنه است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06