لوگو امرداد

هیات بازرسان انجمن زرتشتیان تهران گزینش شدند

مجمع1فرشاد خورشیدیان، رشید مژگانی و فرهاد کاویانی‌‌گوهری به عنوان بازرسان سال مالی 1400 انجمن زرتشتیان تهران گزینش شدند.

نوبت دوم مجمع همگانی عادی سالیانه انجمن زرتشتیان تهران بامداد آدینه 11 تیرماه 1400 خورشیدی با باشندگی 36 تن از همکیشان در تالار ایرج برگزار شد. گزینش بازرسان قانونی (سه تن اصلی و دو تن جانشین) از بندهای دستور نشست این مجمع بود.

پس از معرفی داوطلبان و رای‌گیری، فرشاد خورشیدیان با 32 رای، رشید مژگانی با 18 رای و فرهاد کاویانی‌گوهری با 15 رای به عنوان بازرسان اصلی این مسوولیت را برای یک سال مالی در انجمن زرتشتیان تهران به عهده خواهند داشت.

مهربان باستانی اله‌آبادی و آرش سردار  با 12 رای برابر، به عنوان بازرسان جانشین (:علی‌البدل) گزینش شدند.

اسفندیار خسروی (فرنشین)، مهرداد پوررستمی (جانشین فرنشین)، بهروز جمشیدیان (منشی)، وفادار نوشیروان و سهراب اختری (ناظران) هیات رییسه گرداننده مجمع را تشکیل دادند.

فرشاد خورشیدیان، بزرگمهر پرخیده و شاهرخ پورمستدام بازرسان سال مالی 1399 انجمن زرتشتیان تهران بودند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

12 پاسخ

  1. با درود از تارنمای امرداد از اطلاع رسانی .دو مورد مهم .۱_چرا همیشه هست ریسه و رییس .نایب رئیس. منشی این بزرگواران هستن ؟ ۲_/تعداد افراد ۳۶نفر حتما ۱۲تا ۱۵ نفر هست هیت مدیره و بازرسان بودن .چرا کم .لطفا بهانه کرونا نیارید که باور کردنی نیست .علت دو مورد عملکرد بدانجمن واعضاگردش ۴۴ و برای همین همگیشان دلسرد شدن ای کاش این دوره برای گردش ۴۵دست از سر این صندلی ها بکشند افراد که حب صندلی دارند

    1. با بهترین درودها بانو مینا گرامی از شما خواهش میکنم بجای دلسرد کردن همین اعضا ، خود و دوستانتان را کاندید کنید و پس از ان از این گرامیان بخواهید که دست از این صندلی ها بردارند . ایا رفتید کاندید شوید و انها جلوگیری کردند؟حرف زدن راحت است ،وارد گود شوید و عمل کنید . شاد وتندرست باشید

      1. فرشید گرامی، حرف شما درست. مطلبی که همیشه پنهان می ماند اینکه واقعا همه کسانیکه انتقاد می کنند و عملکرد انجمن را گوشزد می کنند، از نظر تجربه کاری، سن، توانایی جسمی و سایر موارد، شرایط کاندید شدن را ندارند. از طرفی اگر همه دلسوزان انجمن بخواهند کاندید شوند تا امور را بعهده بگیرند، در نهایت این افتخار تنها نصیب 21 نفر خواهد شد. هرچند که نیازی هم نیست. فرشید عزیز، اگر انتقاد سازنده باعث دلسردی بیشتر همکاران انجمنی می شود، دعوت شما به سکوت هم باعث دلسردی منتقدان دلسوز و واقعی انجمن خواهد شد که بی شک ضرر دومی خیلی بیشتر است. پس واقع بین باشیم. به خدا هر انتقادی، مخرب و غرض ورزانه نیست. دلسردی را کسانی ایجاد می کنند که دلسوزان و منتقدان حقیقی انجمن را به بهانه این جمله که “دوصد گفته چون نیم کردار نیست” و “خودتان بیایید و وارد گود شوید” و … محکوم به سکوت می کنند. “نقد واقعی” با “دو صد گفته” بسیار فرق دارد و باعث اعتلای انجمن و جامعه می شود. اگر گردش فعلی انجمن در این سه سال تنها به چند نقد سازنده نقد پاسخ شفاف و صادقانه می داد، الان همکیشان با دلگرمی و شور بیشتری همراهی همیشگی خود با انجمن را به رخ می کشیدند. پاسخ به این جمله که “عملکرد انجمن بد بود” این نیست که “خودت بیا و درست عمل کن وگرنه سکوت کن”. بلکه باید پرسید “کجا بد عمل کرده و راه کار شما چیست”؟

        1. رستم جان گرامی از پاسختان سپاسگزارم . من هم با نقد بسیار همسو هستم و میدانم که پیشرفت در نقد واقعی است و باید پرسشگر بود .
          ایا بهتر نیست نقد درون جامعه را در خود جامعه بررسی کنیم و انرا به بیرون جامعه نبریم ؟خوشبختانه با وجود اینترنت و کانال مختلف این مسیر باز است و بنظرم جوابی که باید انجا میدادی در اینجا اوردی (دو صد گفته و .. در انجا نوشته شده )
          سکوت کردن در باره سرنوشت جامعه کاری است ناشایست و ناپسند ولی باید از طریقش پرسیده شود و اگر نتیجه نداد انرا به خارج از جامعه کشاند !
          دوست مهربان و نازنینم ، ایا شما در جلسه انجمن شرکت کرده ای و از انها پرسش و نقدکردی و باهات بد رفتاری و یا جواب ندادند؟ اگر اینگونه بوده من از شما و دیگر منقدان گرامی که خارج از جامعه مطرح کرده اند پوزش میخواهم و با شما همسو میشوم .
          من در مورد سایت انجمن که در خارج ازکشوردر دسترس نبود انتقاد داشتم و با فرنشین انجمن اقای افشین نمیرانیان تماس گرفتم و مطرح کردم که با روی خوش مشکلات انرا برایم توضیح داد و قول داد که طی جند ماه درست شود و اینگونه شد که در اینجا ازش سپاسگزاری و قدردانی میکنم .
          ناگفته نماند که شاید عمل انها با سلیقه ما هماهنگ نباشد که انها باید با دلیلی که داشته اند برایمان توضیح دهند …
          بار دیگر از دوستان خواهش میکنم به عنوان راهکار ،اگر به دبیرخانه و یا جلسه انجمن رفته و پاسخگوی عملشان نبودند در اول در کانال و … های مربوط به خودمان و سپس در سایت های عمومی مطرح کنند .
          برایتان بهترین ها را ارزو دارم .
          روزگار نیک را برای همگان از اهورامزدا خواستارم

          1. فرشید بسیار بسیار گرامی و بزرگوار، کاملا حق با شماست. ولی باور کنید پرسیده شد آن هم نه در گروه های مجازی بلکه در سایت امرداد و نه با اسامی ساختگی بلکه با اسامی واقعی افراد شناخته شده و نه در مورد مسئله ساده دسترسی سایت انجمن از خارخ از کشور، بلکه در مورد مسئله بسیار مهم، هم از نظر حیثیتی و هم از نظر مالی، فروش زمین ولی تاحالا پاسخی داده نشده است. لطفا شما بپرسید، شاید به شما بگویند. به ما هم بگویید.

          2. بهترین درودم به رستم جان گرامی
            نخست از سایت وزین امرداد سپاسگزاری میکنم که این امکان را فراهم کرده تا من و شما با هم گفتگو کنیم
            دوست خوب و مهربانم ، من متوجه نشدم که این پرسش ها را با شرکت در جلسه انجمن و یا دبیرخانه پرسیده اید و پاسخی نگرفته اید ؟ اگر بله ! من هم با با شما هم آوا میشوم و با شرکت در مجمع عمومی میپرسم و میگویم که تا بحال انجمن جوابگو نبوده و… ، اگر در سایت امرداد و یا برساد نوشته و منتظر پاسخ بوده ای ،با پوزش از شما با شما همسو نیستم به سبب اینکه درست است که این سایت ها برای زرتشتیان است ولی بیش از 90درسد بازدیدکننده از انها ایران دوستان غیر همکیش هستند که شاید یک هزارم در بین انها دشمنان دوست نما باشند که بخواهند از ان سو استفاده کنند .
            دوست گرامی ، من در” مورد مسئله مهم حیثیتی و هم از نظر مالی فروش زمین ” درستی انرا نمیدانم که منظورتان کدام یک است ،اگر زمین اهرستان است که هنوز در دادگاه درحال بررسی است و اگر زمین قصر فیروزه است باید دید که ایا بیش از این توانایی داشته اند و انجام ندادند یا … .ناگفته نماند که این داوری من از روی گفتگو و … کانال های ویژه خودمان است .
            برایت بهترین ها را ارزو دارم .
            با خانواده شاد و تندرست باشید

    2. با مینا خانم موافقم. بجای اینکه ما را که در دوره های قبل همیشه و در هر شرایطی حاضر بودیم بی مسئولیت و بی توجه بدانید و در فضای مجازی مرتب بنویسند که “شرکت کنید و اگر شرکت نمی کنید نق نزنید و بگذارید آنها که هستند کار کنند”، بیایید و عملکرد این گردش را تحلیل و آنالیز کنید تا بدانید چرا همکیشان دلسرد شدند. حتی برخی از اعضای فعلی هم نه برای انتخابات گردش 45 کاندید شدند و نه در مجامع شرکت می کنند. پس دلیل کرونا و بی مسئولیتی همکیشان نیست. دلیل را تا دیر نشده، بیابید.

  2. راحت ترین کار دنیا اینه که کنار گود بشینیم و بگیم دلسرد شدم . چه بهانه شیکی !!! دلسردی یعنی چی ؟؟؟ آدم در مورد جامعه اش اینطوری حرف می زنه ؟
    از نظر من کسی که حتی به خودش زحمت نداده به مجمع بیاید نمیتواند اظهار بکند .

  3. بیاری اهورامزدا .درود به همه زحمت نشان جامعه.سپاس از سایت امرداد برای اطلاع رسانی و انتشار نظرات بسیار خوب هستش.نظر خانم مینا و اقای رستم قابل قبول است ودرست چون عملکرد این گردش ۴۴ که همیشه جلسه غیر علنی داشت از لحاظ من که زرتشتی ودارای کارت هستم مورد پسند نبود .در ضمن جناب آقای فرشید من برای این دوره قصد ثبت نام داشتم ولی متوجه شدم که قرار نیست اصلا ثبت نام به حد نصاب برسد!؟؟

    1. هرمز جان، کاملا موافقم وگرنه چه دلیلی داشت که اعضای گردش 44 برای گردش بعد کاندید نشوند. البته ابتدا اطمینان نداشتم ولی وقتی رییس انجمن به صراحت فرمودند که هیچکدام از اعضای گردش 44 (حتی خود رییس) ثبت نام نکردند، کاملا مشخص شد که اراده ای برای به حد نصاب رساندن و تشویق برای ثبت نام وجود ندارد وگرنه الان و دوماه دیگر چه فرقی می کند فقط دوران فترت را طولانی خواهد کرد. البته الان اعضا “بهانه شیک” دارند ولی شاهد خواهیم بود که رییس و اعضای هیات مدیره برای انتخابات شهریورماه ثبت نام خواهند کرد. این است مایه دلسردی همکیشان

      1. رستم گرامی با درود
        من نمیتوانم درک کنم که اگر اعضای این گردش اکنون ثبت نام نکردند چرا بخواهند برای شهریور ثبت نام کنند !! چه تفاوتی دارد؟این دو ماه چه فایده ای برایشان دارد که دیرتر انتخابات برگزار شود؟دوران فترت چه فایده ای برای اشخاص دارد ؟ ضرر ان که به جامعه و حتا به افراد تصمیم گیرنده دوره فترت میرسد که بعد از انتخابات و یا در مجمع عمومی باید جوابگو باشند !!
        شما هم از حالا دوستان و همفکرانتان را اماده کنید که در شهریورماه کاندید شوید واگر همکیشان از کار انها خرسند نباشند حتمن رای نمیاورند و کنار میروند

    2. با درود و سپاس
      نخست اینکه ایا از دبیرخانه یا با شرکت در جلسه علنی از انها پرسیده اید که چرا جلساتشان را غیر علنی برگزار میکنند؟ اگر بله ! بنظرتان دلیلشان منطقی است و چرا همان موقع اعتراض نکردی و انها را قانع کنی، …
      کاش ثبت نام میکردید و همفکرانتان را تشویق به ثبت نام میکردید تا به حد نصاب میرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30