لوگو امرداد

برگزیده‌ی هماورد منم آرش معرفی شد

arash1برنده‌ی «هماورد منم آرش» از میان شماری از شرکت‌کنندگان و با پسند مخاطبان برگزیده شد و امروز، انارام روز از تیرماه (واپسین روز تیرماه در گاهشمار زرتشتی) به آگاهی دنبال‌کنندگان این هماورد می‌رسد.

پیشتر هفته‌نامه‌ی امرداد به فرخندگی جشن تیرگان هماورد فرزندان ایران به یاد آرش را با عنوان «منم آرش» برگزار کرد.
شماری از مخاطبان امرداد ویدیوهایی از چکامه‌خوانی، داستان‌گویی، نمایش، نمایش‌نامه‌خوانی، روایتگری و … خود پیرامون داستان جانفشانی آرش کمانگیر را از 18 خوردادماه تا یکم تیرماه 1400 خورشیدی، برای امرداد فرستادند.
ویدیوهای برگزیده به خجستگی جشن تیرگان و حماسه‌ی آرش کمانگیر در اینستاگرام امرداد در برابر دید مخاطبان قرار داده شد و از میان آن‌ها یک ویدیو با بالاترین پسند (لایک) مخاطبان برگزیده شد.
ریحانه‌ حیدری، کورش زربند، وهیشتا خسروی، کیانا رهنورد، آیریک خداداد کوچکی، پانته‌آ دولت‌زاده، روشنک مهرشاهی، آرمان کاویانی، آرتمیس کاویانی، رامتین کاویانی، پیوند شهریاری، آرش خادمی، کیوان بختیاری، مهرتاج قاضی‌گری، شراره نوشادی، روژان کاویانی، آتریا خادمی، یاس کشوری و نیما نوذری شرکت‌کنندگان هماورد منم آرش بودند.
رامتین کاویانی از کرمان با بیشترین پسند از سوی مخاطبان در «هماورد منم آرش» برگزیده شد، که از سوی امرداد پیشکشی به وی داده خواهد شد. همچنین به همه‌ی شرکت‌کنندگان ارجمند به پاس کوشش برای زنده‌نگه‌داشتن نام آرش کمانگیر یادبودهایی پیشکش خواهد شد.

برگزیده‌ی هماورد منم آرش و دیگر شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هماهنگی دریافت یادبود خود به شماره‌ی پیامگیر امرداد در واتس‌آپ:  09198040593 پیام بفرستند و یا با شماره‌های 88325331 و 88325330 تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04