لوگو امرداد
همزمان با جشن امردادگان

فروش ویژه‌ی کتاب بندهش به کوشش و پژوهش سعید عریان، با امضای نویسنده

bondaheshکتاب بندهش (آوانوشت، ترجمه، یادداشت‌ها- برپایه‌ی  نسخه شماره‌ی ((1)) تهمورس دینشاه (TD1) با کوشش و پژوهش سعید عریان، یکشنبه، سوم امردادماه 1400 خورشیدی، همزمان با خجسته جشن امردادگان به‌گونه‌ی ویژه به فروش می‌رسد.

این کتاب پس از ثبت سفارش و خرید در سوم امردادماه، با نام سفارش‌دهنده (یا نام دیگر) به امضای نویسنده می‌رسد و برای خریدار فرستاده می‌شود.

از آنجا که به شوند فراگیری کرونا برگزاری گردهمایی‌های حضوری شدنی نیست، این جشن امضا به‌گونه‌ی مجازی انجام می‌شود.

لینک فروش و آگاهی‌های بیشتر خرید اینترنتی کتاب بندهش شنبه دوم امردادماه 1400،  ساعت 21 در خبر تکمیلی در دسترس دوستداران قرار خواهد گرفت.

در پیشگفتار این کتاب آمده است:

پژوهشی که از نظر می‌گذرد، حاصل بیش از هفت سال کوشش نگارنده روی تهمتن متن پهلوی یعنی «بندهش» و یا بنابر گفته‌ی متن «زندآگاهی» است. آری به‌درستی «زندِ آگاهی» یعنی «تفسیر معرفت» یا «معرفت تفسیر» است …

بندهش با هیچ‌یک از متون پهلوی قابل قیاس نیست حتی با دینکرد که از نظر حجم، چندین برابر آن است و به «دایره‌المعارف» مزدیسنا شهرت یافته است زیرا تنوع مطالب و مقولات علمی در آن شگفت‌آور است. از میان مطالب بسیار زیاد بندهش می‌توان به مسایل مربوط به الهیات و چکونگی آفرینش، دیوشناسی و ایزدان مزدیسنا، جغرافیای عالم گیتی با جزییات کامل از جمله جغرافیای طبیعی، جانورشناسی، گیاه‌شناسی، نجوم، انسان‌شناسی، تاریخ، اسطوره، تقویم، تبارشناسی و حتی جزییاتی که معمولا در بحث‌های کلان علمی مطرح نمی‌شود، مانند خواب‌ها، بانگ‌ها، حرارت‌ها و غیره اشاره کرد.

کتاب بندهش با کوشش و پژوهش سعید عریان، در 670 صفحه از سوی انتشارات برسم به چاپ رسیده است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. سلام
    روز خوش
    من کتاب بندهش و می خوام فقط اینکه ، می خوام بدونم امکان امضا استاد عریان هم هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30