لوگو امرداد

نتیجه‌ی قرعه‌کشی جام ایراندخت مشخص شد

irandokhtنتیجه‌ی قرعه‌کشی پیکارهای فوتسال بانوان ایراندخت مشخص شد.

«ایران‌شید» از تهران، «سازمان و باشگاه» از یزد، «اردشیر همتی» از کرمان و «آناهید» از یانشوران مانتره تیم‌های شرکت‌کننده در دوره‌ی پنجم جام ایران‌دخت خواهند بود. روز نخست این پیکارها برابر با آدینه 19 شهریورماه پس از آیین گشایش در ساعت 20 و 30 دقیقه تیم سازمان و باشگاه یزد با تیم ایران‌شید به رقابت می‌پردازند. ساعت 21 و 30 دقیقه آدینه 19 شهریورماه تیم یانش‌وران با کرمان بازی خواهند داشت.

روز دوم پیکارهای فوتسال ایراندخت برابر با  20 شهریورماه تیم سازمان و باشگاه یزد با تیم آناهید بازی می‌کنند. ساعت 21 و 15 دقیقه‌ی روز دوم نیز بازی تیم ایران‌شید در برابر تیم اردشیر همتی کرمان خواهد بود. تیم سازمان و باشگاه یزد در روز سوم برابر با 21 شهریورماه با تیم اردشیر همتی کرمان بازی خواهد داشت و در همان روز در ساعت 21 و 15 دقیقه تیم ایران‌شید و تیم آناهید در برابر هم جای خواهند گرفت و رقابت می‌کنند.

گفتنی است در این دوره از پیکارها تنها چهار تیم به رقابت می‌پردازند و از این رو پیکارها یک روز زودتر به پایان می‌رسد. در هر روز دو بازی انجام خواهد شد.

پنجمین دوره از پیکارهای فوتسال بانوان ایراندخت از 19 تا 21 شهریورماه در تالار ورزشی یگانگی که وابسته به سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد است، برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این پیکارها تا 22 شهریورماه به درازا بکشد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30