لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

نام‌نویسی مجازی نخستین جام ورزش‌های همگانی

photo 2021 08 05 18 40 47نام‌نویسی مجازی نخستین جام ورزش‌های همگانی از 14 امردادماه به مدت یک‌هفته در تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی انجام می‌شود.

جام ورزش‌های همگانی در راستای ارتقا سطح ورزش و سلامت در دو بخش رقابتی و نمایشی تک مرحله‌ای به گونه‌ی مجازی برگزار خواهد شد.
بخش رقابتی در ۵ رشته بدمینتون، فوتبال، کاراته، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی به صورت کاملا مجازی، در قالب گروه‌های سنی گوناگون انفرادی انجام خواهد شد. نام‌نویسی در نخستین دوره جام ورزش‌های همگانی از راه تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی انجام می‌شود. برگه‌ی نام‌نویسی از نشانی https://kdz.ir/fa/?page_id=3145 در دسترس است.  آیین‌نامه‌ی هر رشته و ویدیوهای نمونه‌ در تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی پایان مرحله‌ی نام‌نویسی در اختیارتان گذاشته شده است،

همکیشان برای شرکت در جام ورزش‌های همگانی می‌توانید در رشته دلخواه‌ خود براساس آیین‌نامه و فیلم نمونه، با گوشی همراه در حالت افقی از فعالیت ورزشی که انتخاب کرده‌اید فیلم تهیه کنید. بایسته است ویدیو‌ها را به شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی kdzir@ بفرستید تا پس از بازبینی از سوی کمیته‌ی داوران و مقایسه با دیگر ویدیوهای ارسالی رتبه‌بندی شوند. در بخش نمایشی، افزون بر رای کمیته‌ی داوران، رای مردمی نیز تاثیرگذار است.

زمان ارسال ویدیو نیز از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ امردادماه 1400 خورشیدی است. شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام نام‌نویسی، از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در روزهای نام‌نویسی با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ در ارتباط باشند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10