لوگو امرداد
کانون دانشجویان برگزار می‌کند

دیدگاه‌سنجی میزگرد نقطه‌کور؛ پژوهش میدانی مانتره

photo 2021 08 18 00 17 42کانون‌ دانشجویان زرتشتی در راستای برگزاری بیست‌و‌هشتمین همایش اوستاخوانی و گاتا‌شناسی مانتره، پژوهش میزگرد نقطه‌کور را با موضوع «هویت‌شناسی دین زرتشتی» به دیدگاه‌سنجی گذاشته است.

این دیدگاه‌سنجی با موضوع «هویت‌شناسی دین زرتشتی»، پژوهش میدانی است که در راستای برگزاری هر چه بهتر میزگرد نقطه‌کور و با رویکرد «بررسی ارتباط میان فرهنگی بین فرهنگ ایرانی و فرهنگ زرتشتی» نوشته و تهیه شده است.

آرمان از دیدگاه‌سنجی شناخت بهتر هویت دینی و پیدا کردن ارتباط آن با هویت ملی افراد جامعه زرتشتی ایران است. کانون دانشجویان زرتشتی همکیشان را فراخوانده تا با تکمیل دیدگاه‌سنجی این پژوهش را پشتیبانی کنند.

همکیشان می‌بایست از تارنما به نشانی https://survey.porsline.ir/s/Jpj7EHT/ به 43 پرسش‌ میزگرد نقطه‌کور پاسخ دهند. در آغاز به توضیحات نوشته شده در کنار برخی از پرسش‌ها دقت کنید و برای حرکت از گزینه‌ی بعدی و قبلی در پایین صفحه بهره جویید. شایان گفتن است که پاسخ‌های شما به این پرسش‌ها کاملا ناشناس است و ناشناس می‌ماند.

دومین دوره‌ی همایش مجازی مانتره با شعار «مانتره ۲۸، تفکری در جست‌وجوی هویت» پنجم تا دوازدهم شهریورماه 1400 در رویه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04