لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی برگزار کرد

گزارش و نماهنگ کمپ آن؛ اردوی مجازی دانش‌آموزان زرتشتی

photo 2021 08 17 23 54 14امسال با پایداری کووید-19، کانون دانشجویان زرتشتی برنامه‌‌ی اردوی دانش‌آموزی را با عنوان «کمپ آن»، مجازی برگزار کرد.

در امردادماه 1400 کانون دانشجویان زرتشتی برای نخستین‌بار اردوی مجازی دانش‌آموزی با عنوان «کمپ آن» را در راستای پرورش و آموزش نوجوانان 17 و 18 ساله به گونه‌ی برخط (:آنلاین) برگزار کرد. اردوی دانش‌آموزی که در آن همکاری، یکپارچگی و دوستی میان 40 شرکت‌کننده و برگزار کننده به انجام رسید. 20 ساعت کارگاه آموزش فعالیت‌های گوناگون برای راه‌اندازی کسب‌وکار فعال به اجرا درآمد. این برنامه شامل کارگاه‌هایی همچون کارگاه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا در شبکه‌های مجازی، رنگ‌شناسی، صدا‌گذاری و دوبله، کارگاه کسب‌وکار، چگونگی درآمدزایی در فضای مجازی، کارگاه سبز با موضوع حمایت از محیط‌زیست و همچنین گفت‌وگوهای گروهی، بامدادان و شادشب‌ بود. بیست ساعت فعالیت‌های هنری، 15 ساعت سرگرمی و شادی، بازی در مسیر زندگی، ساخت سرنوشت تصمیم‌گیری و احترام به محیط زیست و نجات کره‌ی زمین و در مجموع 40 ساعت، تلاش 20 نوجوان زرتشتی برای داشتن نظم و پیشبرد برنامه‌های مجازی «کمپ آن» و همبستگی و همیاری با یکدیگر در گروه‌های پنج نفره، همه‌ی این موارد دستاوردهای شرکت‌کنندگان است. این برنامه‌ با همکاری 20 شرکت‌کننده و 20 برگزارکننده در پنج روز برگزاری، 40 ساعت ارتباط، 20 ساعت آموزش، 15 ساعت سرگرمی و بیش از پنج ساعت گفت‌وگو میان شرکت‌کنندگان، از 18 امردادماه آغاز شد و 22 امردادماه به ایستگاه پایانی رسید.

شایان یادآوری است، ۴۱ سال اردوی هشت روزه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور حضوری در همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار شد با پدیداری شرایط کنونی اردوی دانش‌آموزی مجازی به کار خود ادامه داد.

نماهنگ (:کلیپ) گزارش «کمپ آن» را در ادامه ببینید:

IMG_3770

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. برای هموندان کانون دانشجویان زرتشتی ارزوی شادی و تندرستی دارم و امیدوارم همه ما به گرمی دستشان را بفشاریم و در حد توانمان چه مادی و چه معنوی در کنارشان باشیم . کارهایشان باید ستایش و از انها قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05